Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: حداقل ۳۵ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های دولت به بخش غیر دولتی را از طریق اسناد تسویه و به وسیله تهاتر پرداخت کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، محمد باقر نوبخت - معاون رییس جمهور - در یکصد و سی امین جلسه نهاد تعامل اظهار کرد: پارسال بیش از ۵۴ هزار و ۳۹۹ میلیارد تومان برای طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای از سوی دولت پرداخت شده که از این رقم حدود ۲۱ هزار و ۶۷۳ میلیارد تومان به صورت نقدی و حدود ۱۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان هم از طریق اسناد خزانه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به تعامل سازنده میان سازمان برنامه و بودجه کشور و شورای هماهنگی، جلسات مشترک برای بررسی تفاوت نرخ تنزیل اسناد و نرخ حفظ قدرت خرید و توافق در زمینه یاد شده باید استمرار داشته باشد.

طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه، نوبخت تصریح کرد: رشد بودجه جاری سال ۱۳۹۷ نسبت به سال ۱۳۹۶ به میزان ۱۳ درصد است، اما در بودجه عمرانی این افزایش ۳۰ درصد بوده است.

رییس سازمان برنامه و بودجه اظهار امیدواری کرد که در سال ۱۳۹۸ هم به امید خداوند این رویه استمرار داشته باشد.

به گفته وی، تاکنون ۶۷ هزار ملیارد تومان اوراق مالی اسلامی بدون حتی یک روز تأخیر باز پرداخت شده است و باقی مانده آن نیز تا پایان سال ۱۴۰۰ تادیه خواهد شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بدهی دولت بخش خصوصی پرداخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۶۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته باشگاه پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شدند و یک اتفاق بزرگ در تاریخ فوتبال ایران رقم خورد. سید محمد مهدی احمدی مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس شب گذشته در گفتگوی تلویزیونی درباره بدهی‌های گذشته این دو باشگاه به بانک شهر، بانکی که سهام‌دار ۳۰ درصد از سهام پرسپولیس است صحبت کرد.

ویدئو: 330935

او در ابتدا درباره این بدهی گفت:  مانده بدهی باشگاه پرسپولیس به بانک شهر حدود ۱۸۰ میلیارد تومان است و باشگاه استقلال هم ۱۹۰ میلیارد تومان بدهی دارد که این جدای وجه التزام است که من از آن صرف نظر می‌کنم و عدد حدودی را در اینجا ابراز می‌کنم. هر دو باشگاه ۲.۵ میلیون یورو بابت بحث تسویه مطالبات با بازیکنان و کادری قبلی بدهی دارند. از زمان خصوصی سازی، چون سازمان مکلف کرد که فقط با یک بانک کار شود، بانک  شهر این کار را کرد. من بدهی به نظام بانکی را عرض کردم.

او همچنین خاطرنشان کرد: ما آن موقع برای اینکه می‌دانستیم باشگاه‌ها درآمد ارزی ندارند، شخص وزیر ورزش و اقتصاد با تضمین این دو عزیز این وام را پرداخت کردیم و این مطالبه باید از دولت پیگیری شود و در سال بعد این را پیگیری می‌کنیم تا از طریق ذی حساب وزارت بتوانیم این مصوبه را دنبال می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است
  • بهبود شرایط صنایع دارویی در گرو برچیدن بساط ارز چند نرخی
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!