Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:13:32 GMT

۳۱ طرح طرح عمرانی در آذربایجان غربی افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۶۸۳۴

۳۱ طرح طرح عمرانی در آذربایجان غربی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان که در رأس هئیتی از وزیران به آذربایجان غربی سفر کرده است ۳۱ طرح عمرانی با اعتبار ۴ هزار و ۴۶۵ میلیارد تومان در بخش‌های آب و خاک، کشاورزی، ورزشی و مخابراتی به بهره برداری رسید.

در این سفر سد کرم آباد پلدشت بزرگترین طرح اقتصاد مقاومتی شمالغرب کشور با هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار با حضور مستقیم رئیس جمهور و برخی از وزرای دولت افتتاح و آبگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور بعد از افتتاح سد کرم آباد به فرودگاه منطقه آزاد ماکو رفت و چهار طرح در بخش آب افتتاح کرد، همچنین با حضور وزرای همراه روحانی نیز چندین طرح کشاورزی با ۴۳۹ میلیارد تومان اعتبار، چند طرح مخابراتی با ۱۸۵ میلیارد تومان و ۶ طرح ورزشی از جمله افتتاح ورزشگاه ۵ هزار نفری سلماس با مجموع ۵۷ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

روحانی بعد از افتتاح و بهره برداری از طرح‌های عمرانی و خدماتی در جلسه شورای اداری استان که پشت درهای بسته در ماکو برگزار خواهد شد حضور خواهد یافت.

وزیر ورزش و جوانان، وزیر نیرو، معاون وزیر جهاد کشاورزی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری رئیس جمهوری کشورمان را در این سفر همراهی می‌کنند.

تاکنون بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان در استان از جمله شش هزار میلیارد تومان در بخش آب و خاک و ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های احیای دریاچه ارومیه سرمایه گذاری شده است.

کد خبر 4622565

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن روحانی سفر استانی خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ بهرام تقی زاده افزود: استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در دریافت گزارش‌ها و همچنین هماهنگی با نیروهای منابع طبیعی و انتظامی در واکنش سریع به متخلفان از ویژگی‌های بارز یگان حفاظت اراضی کشاورزی استان در برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز است. وی اضافه کرد: با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع رسانی جهت پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی و اراضی ملی سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ ویژه حفاظت از اراضی کشاورزی استان به صورت شبانه روزی آماده برخورد با متصرفان و سودجویان در عرصه‌های کشاورزی است. فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی آذربایجان غربی اظهار کرد: سالانه در ایام نوروز و فروردین ماه در استان بیش از صدها مورد تخلف ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی شناسایی و در مرحله ابتدایی و پی‌کنی، شناسایی و دستور توقف عملیات صادر می شود. وی با اشاره به فعالیت ۲۲ گشت یگان حفاظت از اراضی کشاورزی در استان به صورت شبانه روزی است، ادامه داد: در فروردین امسال ۲۱۲ فقره اخطاریه در زمینه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان صادر و عملیات اجرایی متوقف شد. تقی زاده اضافه کرد: در این مدت ۱۵ فقره احکام در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ و سه مورد حکم قطعی قضایی تخریب مستحدثات غیر مجاز در اراضی کشاورزی در سطح استان اجرا شده است. وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز از طریق سامانه ۱۳۱ یا با مراجعه به نشانی https://cms.laoi.ir تخلف تغییر کاربری را ثبت و پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • کشت گندم دیم و آبی در ۴۰۸ هزار هکتار اززمین‌های کشاورزی آذربایجان غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته