Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، حسین پور ، مدیرکل امور عشایر استان بهره مندی ۵۰۰ خانوار عشایر، منطقه گرم تمام ده از آب آشامیدنی گفت: با توجه به پراکندگی محلات عشایری شهرستان نهبندان و با توجه به اینکه در منطقه گرم تمام ده چاه تامین آب شرب وجود ندارد و آب شرب عشایر توسط تانکر از فاصله ۹۰ کیلومتری حمل می‌شود حفر و تجهیز چاه آب شرب در این منطقه در دست اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح حفر چاه آب شرب گرم تمام ده با هدف تامین آب شرب انسان و دام عشایر با دبی ۲ لیتر بر ثانیه و بهره مندی ۵۰۰ خانوار در دست اجرا است که پیش بینی می‌شود تا هفته شهریور امسال به بهره برداری برسد.

مدیرکل امور عشایر استان از پیشرفت ۷۵ درصدی طرح حفر و تجهیز چاه آب شرب گرم تمام ده خبر داد.

حسین پور گفت: تاکنون حفر و نصب لوله جدار چاه، احداث مخزن ۶۰ مترمکعبی، اتاق تاسیسات و اجرای شبکه برق با اعتبار ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اجرا شده و اجرا حصار کشی و نصب منصوبات در حال انجام است.

انتهای پیام/ک

پیشرفت ۷۵ درصدی طرح حفر و تجهیز چاه آب شرب گرم تمام ده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبرسانی عشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری

 شیدایی در جلسه کمیته فناوری ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: در مرحله اول انتخابات ۴ هزار و ۸۶۶ نقطه اخذ رای در آذربایجان شرقی کار انتخابات را انجام دادند که ۵/۵ درصد کل نقاط اخذ رای کشور را شامل می‌شدند.

وی گفت: آذربایجان‌شرقی در روند برگزاری مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی جزو استان‌های برتر در پایداری شبکه و احراز هویت در کشور بود.

شیدایی افزود: پس از ۱۵ سال و در عرض ۴ ماه ۲۸ بخشداری استان آذربایجان شرقی و فرمانداری لیلان به فیبر نوری مجهز شدند.

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری آذربایجان‌شرقی ادامه داد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی متذکر شد: در کنار دستگاه احراز هویت آنلاین کار انتخابات و انتخاب نامزد‌ها توسط دستگاه تمام الکترونیک انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کوچ بهاره بیش از ۱۱ هزار خانوار عشایری به مناطق ییلاقی لرستان
  • بهره‌مندی ۲۷۸۰۰۰ هزار خانوار چهارمحال و بختیاری از کالابرگ
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • بهره‌مندی ۶۱ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر از بیمه تأمین اجتماعی
  • بهره مندی ۱۱۰۰ میلیارد تومانی گلستانی ها از طرح فجرانه
  • بهره مندی ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار
  • طرح سلامت خانواده در شهرهای بالای ۲۰ هزار خانوار اجرا می‌شود
  • ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • زمان کوچ عشایر از ۱۵ فروردین تا ۱۵ اردیبهشت است
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی