Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کامران گردان ظهر سه شنبه در نشست خبرنگاران با مدیرعامل جدید شرکت سیاحتی علیصدر که پیش از این معاون مالی شهردار همدان بود با بیان اینکه مجید درویشی که اخیراً به عنوان مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر منصوب شده از نیروهای توانمند شهرداری همدان بود، گفت: اخلاق خوب و تعامل سازنده وی با ادارات و سازمان‌ها راهگشای بسیاری از امور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متأسفانه هنوز شهرداری همدان نتوانسته فرد مناسبی را برای جایگزینی وی در معاونت مالی شهرداری پیدا کند، گفت: یکی از مسائلی که در صحن شورای شهر همدان مطرح شد نیز موضوع جابجایی مجید درویشی از شهرداری بود چراکه با انتصاب مجید درویشی به مدیرعاملی شرکت سیاحتی علیصدر دست شهرداری بسته ماند.

گردان با بیان اینکه بارها در شهرهای اطراف و مراکز استان‌ها مشاهده شده که حقوق‌های چند ماه کارگران و پرسنل پرداخت نشده اما شهرداری همدان با چنین مشکلی مواجه نشد، گفت: شهرداری همدان با وجود درویشی در موضوع درآمدی موفق بود و به مشکلی برنخورد.

رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه آشنایی درویشی به راه و روش‌ها مانع قفل شدن کار می‌شد، گفت: افرادی برای جایگزینی در معاونت امور مالی شهرداری مطرح شده‌اند اما هنوز کسی عهده دار این مسئولیت نشده است.

شهردار همدان برای انتصابات اختیار کامل دارد

وی با بیان اینکه به شهردار همدان برای انتصابات اختیار کامل داده شده است، گفت: اینکه عنوان شود شهردار در انتصابات با رئیس شورای شهر هماهنگ می‌کند صحیح نیست و چنین موضوعی ابداً وجود ندارد هر چند شاید در دوره‌های قبل شورای شهر چنین چیزی وجود داشت.

گردان با بیان اینکه صرف اینکه یک لیست از تغییرات احتمالی در شهرداری به رئیس شورای شهر همدان ارائه شود به معنی هماهنگی با وی نیست، گفت: مشاوری به غیر از اعضای شورای شهر همدان ندارم.

رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه امیدواریم شهردار نفراتی را در پست‌ها منصوب کند که مثمر ثمر باشند، گفت: مجموعه شهرداری و شورای شهر به دنبال مطرح کردن همدان به عنوان شهر گردشگری و گردشگر پذیر هستند.

وی با تاکید بر اینکه در این راستا مجموعه علیصدر نیز اقدامات قابل توجهی انجام می‌دهد، گفت: پیگیری ثبت جهانی غار علیصدر همدان را به دنیا معرفی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در سفر به استان کرمان و شهر بم وقتی با گردشگران خارجی این شهر صحبت می‌کردیم حتی نامی از همدان نشنیده بودند و برایشان ناآشنا بود، گفت: نام همدان در سایت‌های جهانی گردشگری ثبت نشده و همین امر منجر به ناآشنا ماندن همدان در جهان شده است.

گردان با بیان اینکه همدان باید به عنوان یک مقصد گردشگری معرفی شود، گفت: غار علیصدر شگفت انگیز است و باید تدبیری اتخاذ شود تا موانع ثبت جهانی این غار رفع شود.

تعامل با سایر استان‌ها مد نظر است

وی با تاکید بر اینکه تعامل دوسویه در راستای پیشبرد اهداف دو مجموعه مدیریت شهری و شرکت سیاحتی علیصدر مد نظر است، گفت: تعامل با سایر استان‌ها نیز مد نظر است.

وی از برگزاری جشن شبانه به مدت ۷۰ شب در میدان باباطاهر همدان خبر داد و با اشاره به همکاری شورای شهر و شهرداری در برگزاری این برنامه گفت: باید برای جذب گردشگران به همدان برنامه ریزی منسجم داشت.

گردان با بیان اینکه رونق گردشگری به تنهایی از عهده شهرداری خارج است، گفت: یک بلوار ۴۵ متری در شهر بم به اسم همدان نامگذاری شده است.

وی تبلیغات گردشگری را راهی برای معرفی همدان برشمرد، گفت: امیدواریم از پتانسیل مجموعه‌ها در راستای شناساندن همدان استفاده کنیم.

کد خبر 4623078

منبع: مهر

کلیدواژه: علی صدر شورای شهر همدان غار علیصدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر کوراش بانوان قهرمانی کشور

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ووشو، چهاردهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی یادواره شهید احسان بابایی و شهدای فراجای راسک در بخش بانوان، ۲۸ و ۲۹ فروردین با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار، مربی و داور از ۱۸ استان به میزبانی زاهدان برگزار شد.   با پایان پیکار‌های بخش بانوان این رقابت ها، نتایج به شرح زیر اعلام شد:   وزن ۴۸- کیلوگرم: ۱. فائزه ابراهیمی از خراسان شمالی ۲. عسل کلامی از سمنان ۳. زهرا باغچقی از خراسان شمالی و یاسمین رضائیان از مازندران (سوم مشترک)   وزن ۵۲- کیلوگرم: ۱. لیلا سیاهوشی از همدان ۲. آرزو سلیمی از چهارمحال و بختیاری ۳. زهرا سکاکی از مازندران و حدیث باغچقی از خراسان شمالی (سوم مشترک)   وزن ۵۷- کیلوگرم: ۱. طاهره آذرپیوند کهگیلویه و بویراحمد ۲. نسرین رحمانی خراسان رضوی ۳. سیده دینا امامی از اصفهان و زهرا جعفریان از همدان (سوم مشترک)   وزن ۶۳- کیلوگرم: ۱. پردیس عیدی‌وندی از اصفهان ۲. فریبا عاقلی از خراسان رضوی ۳. راضیه بهادری از لرستان و زهرا مظفری چهارمحال و بختیاری (سوم مشترک)   وزن ۷۰- کیلوگرم: ۱. دنیا آقایی از سمنان ۲. آتنا حسینعلی‌زاده از هرمزگان ۳. سارگل امیدوندچالی از مازندران و زینب جلالوند از همدان (سوم مشترک)   وزن ۷۸- کیلوگرم: ۱. صبا کرمعلی از همدان ۲. ریحانه گیلانی از هرمزگان ۳. الهه باغچقی از خراسان شمالی و عاطفه یوسفی از مازندران (سوم مشترک)   وزن ۸۷- کیلوگرم: ۱. حانیه وحدانی از خراسان شمالی ۲. فاطمه براتی بریمانلو از چهارمحال و بختیاری ۳. فاطمه قیطاسی از کرمانشاه و زهرا امیدی حسین آبادی از هرمزگان   وزن ۸۷+ کیلوگرم: ۱. فاطمه برمکی از مازندران ۲. مهسا عرب از مازندران ۳. مریم رستمی از خراسان شمالی و هانیه عاشوری از قم   در بخش تیمی، خراسان شمالی مقام نخست را به دست آورد. استان همدان در رده دوم جای گرفت و مقام سوم این پیکار‌ها به سمنان رسید.

دیگر خبرها

  • پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی موجب آبروی جهان اسلام شد
  • معرفی نفرات برتر رده سنی جوانان در کاراته قهرمانی کشور
  • معرفی توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران
  • توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران معرفی می‌شود
  • معرفی نفرات برتر کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • پرواز بلند تولیدگران سمنانی از روی موانع/ رکود پشت در گذاشته شد
  • معرفی سرپرست هیئت شطرنج استان همدان
  • جزییات بودجه شهرداری همدان در دسترس مردم قرار گرفت
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • معرفی قهرمانان کاراته بزرگسالان کشور در همدان