Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم جذب پرستار و کمک پرستار در بیمارستان‌های اصفهان گفت: کادر پرستاری اصفهان به دلیل کمبود نیرو تحت فشار هستند.

به گزارش ایسنا، حیدرعلی عابدی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در تذکری بیان کرد: امیدوارم هر چه سریع‌تر رئیس جمهور به استان اصفهان سفر کند و این سفر موجب برطرف شدن مشکلات زاینده رود و استان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای رئیس جمهور خبری از تشکیل ستاد احیای زاینده رود نرسیده است. در این خصوص اقدام شود.

وی افزود: آقای وزیر بهداشت مشکلات درمانی اصفهان همچنین پابرجا است. هنوز در خصوص راه اندازی بیمارستان، کلینیک‌ها، دچار مشکل هستیم. به دلیل عدم جذب پرستار، کمک پرستار و عدم رعایت نسبت کادر پرستاری به تخت‌های بیمارستان، فشار کاری افزایش پیدا کرده که این موضوع خود موجب مشکلاتی می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در پایان در تذکری به وزیر ورزش گفت: آقای وزیر شاهد این بودیم که چه برخوردی با هواداران سپاهان در ورزشگاه آزادی شد. در بازگشت سهمیه تماشاچیان سپاهان از ۹۰ درصد به ۵۰ درصد کاهش پیدا کرد. لازم است در این باره اقدام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ارزیابی تکمیلی» پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری تا پایان اردیبهشت/ اعلام «نتایج قطعی» در خردادماه

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمید طریفی حسینی، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش پرورش در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: نتایج آزمون احتمالا هفته آینده اعلام می‌شود و از سه برابر ظرفیت افراد معرفی شده، حدود ۲۸ هزار نفر جذب و کار اداری و تشکیل پرونده آنها در اداره کل انجام و به حوزه‌های ارزیابی تکمیلی برای تعیین۶۰ درصد نمره داوطلبان معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به فرآیند ارزیابی‌های تکمیلی افزود: امسال فرآیند ارزیابی در حوزه‌های ارزیابی تکمیلی کوتاه‌تر شده است؛ زمان تشکیل پرونده ارزیابی تکمیلی و بررسی «اسناد امتیاز آور» و بخشی از امور گزینش و بررسی‌های پزشکی بلافاصله پس از اعلام نتیجه اولیه و در زمان مراجعه به اداره کل آموزش‌وپرورش انجام می‌شود و در صورت تکمیل شدن پرونده، به حوزه ارزیابی معرفی و گروه‌های ارزیابی حرفه‌ای کار ارزیابی تکمیلی را انجام می‌دهند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که ۲۸ فروردین اولین روز فراخوان داوطلبان برای ارزیابی تکمیلی باشد ادامه داد: طبق برنامه فرآیند «ارزیابی تکمیلی» تا قبل از ۲۸ اردیبهشت به سرانجام می‌رسد و نتایج نهایی توسط سازمان سنجش در اواسط خرداد اعلام می‌شود.

طریفی حسینی با اشاره به اینکه در اوایل تیرماه اقدامات مربوط به جذب و استخدام و سازماندهی پذیرفته شدگان نهایی در مدارس انجام خواهد شد گفت: ابلاغ آنها و سازماندهی معلمان رسمی در مدارس دوره ابتدایی در تیرماه انجام می‌شود تا نیازسنجی دقیقی از کمبود نیروی انسانی بدست آید و به تفکیک استان، منطقه و مدرسه در طول تابستان کمبود‌ها بررسی، جبران و از ابتدای مهر بدون مشکل وارد مدارس شوند.

وی زمان برگزاری دوره‌های ضمن خدمت معلمان را بلافاصله بعد از تشکیل پرونده استخدامی و در اواخر خرداد ماه اعلام و اظهار کرد: کار آموزش پذیرفته‌شدگان از طریق دانشگاه فرهنگیان دنبال و دوره آموزشی به صورت فشرده از تابستان آغاز می‌شود و در صورت نیاز در حین خدمت نیز از مهر کار آموزش معلمان جدیدالاستخدام، ادامه خواهد داشت.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش در خصوص کمبود نیرو بعد از استخدام معلمان جدید در سال تحصیلی پیش رو گفت: همیشه کمبود نیرو در نظام آموزش‌وپرورش از طریق معلمتن رسمی موظف تامین نمی‌شود، بخشی از نیاز آموزش‌وپرورش از طریق نیرو‌های غیرموظف، معلمین غیرموظف به صورت اضافه کار، بازنشستگان و معلمان حق التدریس تامین می‌شود؛ ابتدا نیرو‌های موظف در تیرماه سازماندهی و بعد از تیرماه بقیه نیرو‌ها نیازسنجی می‌شوند که در هر منطقه و مدرسه چه تعداد نیرو نیاز است؛ سپس از نظر کمبود وارد برنامه ریزی نیرو‌های غیرموظف، حق التدریس و بازنشسته می‌شویم.

طریفی حسینی عنوان کرد: کمبود نیرو زمانی مشخص می‌شد که سازماندهی نیرو‌های انسانی دیر انجام و کسری دیر مشخص می‌شد. امسال به‌صورت مستمر جلسات اتاق وضعیت نیرو‌های انسانی در سطح ستاد وزارتخانه با حضور وزیر و در ادارات کل استان‌ها برگزار شده که امیدواریم با آغاز سال تحصیلی پیش رو چالشی نداشته باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تنش‌های ناشی از کمبود برق کاهش می‌یابد
  • دیدار فرماندهان یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با نماینده ولی فقیه در کرمان
  • نماینده ولی‌فقیه درسیستان وبلوچستان:ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم
  • مصائب پرستاران؛ گسترشِ استعفا‌ها از یک شغل بسیار سخت
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش
  • کمبود نیروی پرستاری در شبکه بهداشت و درمان هشترود
  • استعفای ۲۲ پرستار چالوسی؛ از شایعه تا واقعیت!
  • (ویدئو) کمبود نیرو؛ مشکل اصلی ناتو
  • خبر جدید از نتایج آزمون استخدامی معلمان/ اعلام اولین روز فراخوان برای ارزیابی تکمیلی
  • «ارزیابی تکمیلی» پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری تا پایان اردیبهشت/ اعلام «نتایج قطعی» در خردادماه