Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمانیان از کاهش محسوس دمای کمینه و رگبار و رعد و برق به ویژه در ارتفاعات کوهستانی البرز در ۲۴ ساعت آینده خبر داد و گفت: احتمال بارش رگباری و وزش شدید باران از امروز (سه شنبه ۳۱ اردیبهشت) تا عصر فردا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « منصور رحمانیان» در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت هواشناسی در روزهای آینده گفت: احتمال بارش رگباری و وزش شدید باران از امروز (سه شنبه 31 اردیبهشت) تا عصر فردا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل هواشناسی البرز با اشاره به بررسی الگوهای پیش یابی مبنی بر گذر یک سامانه بارزشی از البرز مرکزی مطرح کرد: کاهش محسوس دمای کمینه و رگبار و رعد و برق به ویژه در ارتفاعات کوهستانی البرز وجود دارد.

 

رحمانیان با بیان این مطلب که بیشینه سرعت باد در ساعت های آتی به 14 متر برثانیه می رسد بر لزوم هوشیاری شهروندان برای رفتن به کنار رودخانه ها و مناطق کوهستانی هوشیار داد.

 

بنابر اخبار اعلام شده آب منطقه ای تهران، سد طالقان چند روز گذشته سرریز شده بود و سد کرج نیز با هدف پیشگیری از سرریز شدن در حال تخلیه است.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان مجلس خراسان جنوبي خبرگزاری شبستان مسجد کانون های مساجد اصفهان بیرجند روزنامه نمایشگاه قرآن مدیرکل هواشناسی البرز بارندگی شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه شهر‌های جنوبی چین در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیل

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به  نقل از ایندیپندنت، در پی بارش شدید باران در شهر‌های جنوبی چین، ساکنان این شهر‌ها محل زندگی خود را تخلیه کردند.
بارش شدید باران که از روز جمعه نوزدهم آوریل آغاز شد، منجر به جاری شدن سیل در شهر‌های مختلف جنوب چین شد.
در شهر شائوگوان، استان گوانگدونگ در جنوب چین، بارندگی شدید در آخر هفته، موجب جاری شدن سیل در مناطق شهری و روستایی شد و بزرگراه‌ها را مسدود و ترافیک را مختل کرده است.
تصاویر رسانه دولتی چین نشان می‌دهد که امدادگران برای خروج ساکنان مناطق، با قایق مستقر شدند.
مناطق کم ارتفاع کینگویان و جائوکینگ، همچنین در استان گوانگدونگ، با بارش باران مواجه شدند. هنوز تلفات جانی این حادثه گزارش نشده است.
پیش بینی می‌شود بارندگی در برخی مناطق تا روز دوشنبه ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • جوی آرام در انتظار کرمانشاه
  • باران بهاری در راه مازندران
  • آماده باش مدیریت بحران تهران برای بارش های شدید فردا و پس فردا
  • دستگاه‌های اجرایی البرز با هشدار هواشناسی به حالت آماده باش درآمدند
  • تخلیه شهر‌های جنوبی چین در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیل
  • آماده‌باش و هشدار؛ پیش‌بینی بارش شدید باران در ۲۸ استان
  • آماده باش در تهران برای بارش‌های شدید فردا و پس‌فردا
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می‌شود
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • بارش پراکنده باران همراه با وزش باد در قم