Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-24@23:14:25 GMT

شوک به پرسپولیس؛ آقای گل می‌رود! +عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۷۰۲۱

شوک به پرسپولیس؛ آقای گل می‌رود! +عکس

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علی علیپور که در ماه گذشته شدیداً زیر بار فشار انتقادات هواداران بود، انواع و اقسام حملات تند را علیه خود دید تا این ماجرا موجب دلگیری او از هواداران شود و تصمیماتی احساسی را در ارتباط با آیندۀ خود در پرسپولیس بگیرد.

 

علیپور که متحمل افت فنی بسیار سنگینی در اواخر فصل تازه پایان یافته شده بود، در دیدار شب گذشتۀ سرخ‌ها مقابل السد موفق شد پس از مدت‌ها گلزنی کند که او پس از به ثمر رساندن گل خود هیچ شادی گلی را به نشانۀ اعتراض انجام نداد و آرام آرام به زمین تیم خود بازگشت که به ادعای نزدیکان این بازیکن، او به دلیل اندوه خود از رفتار هواداران و همچنین تصمیماتی که بابت جدایی گرفته است، دست به چنین اقدام عجیبی زده بود!

 

451

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: علی علیپور بازیکن پرسپولیس آقای گل پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدادی: عدد شش برای ما مقدس است!

به گزارش "ورزش سه"، پیمان حدادی، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد واگذاری این باشگاه به ۶ بانک صحبت‌هایی را مطرح کرد. او ابتدا در این خصوص گفت: امروز یک روز تاریخی برای باشگاه بزرگ و مردمی پرسپولیس است که بخش خصوصی و توانمند بانکداری به عنوان سهامدار جدید پرسپولیس انتخاب شد تا از این روز به بعد شاهد روزهای بهتری برای مالکین اصلی یعنی هواداران باشیم. این اتفاق مبارک به سمتی رفت که باشگاه پرسپولیس به جای اینکه از پتانسیل یک بانک استفاده کند، از پتانسیل ۶ بانک استفاده کند. مستحضر هستید که عدد ۶ خیلی برای ما مقدس است. هر کدام از این بانک‌ها توانمند هستند و بانک شهر که سهامدار اصلی هست، قطعا می‌توانیم از پتانسیل شهرداری در زمینه‌های زیرساختی، باشگاه به شکل بهتری بهره ببرد. مجموعه بانک ملت، رفاه، صادرت، تجارت و اقتصاد نوین در حوزه‌های مختلف هلدینگ‌هایی دارند و می‌توانند به باشگاه کمک کنند. باید ببینیم سهامداران محترم در خصوص تغییرات مدیریتی چه تصمیمی می‌گیرند.

*از این به بعد در درآمدزایی بهتر خواهیم شد
از امروز به بعد پرسپولیس دولتی نیست. این باشگاه خصوصی قطعا می‌تواند نسبت به گذشته قدم‌های جدیدتری بردارد. شاید با بروکراسی بیشتری قدم برداریم‌‌. تا امروز در بسیاری از مذاکرات اقتصادی دست‌مان بسته بود. یکسری قوانین و مقرراتی مشمول شرکت‌های دولتی است که کارهای ما را زمانبر می‌کرد‌. از این به بعد شرکت پرسپولیس در بحث درآمدزایی می‌تواند بهتر و روان‌تر عمل کند.

*گرفتن مالکیت با رد دیون بهتر است
قطعا سهامداران محترم باید در جریان باشند که هواداران پرسپولیس زندگی‌شان این تیم است و حتما باید افرادی را انتخاب کنند که متخصص باشند‌. برخی هواداران نگران بودند که چرا سهام پرسپولیس برای رد دیون به برخی شرکت‌ها واگذار شده است. بحث فروش نقدی یا رد دیون در مالکیت باشگاه اثرگذار نیست. چه بهتر که به عنوان رد دیون باشد چراکه اگر قرار بود به صورت اقساط نقدی پرداخت شود، باید بانک‌ها بودجه کمتری می‌گذاشتند.

*پول به تنهایی باعث موفقیت نمی‌شود
قطعا پول و شرایط مالی یکی از فاکتورهای مهم در موفقیت است ولی پرسپولیس بزرگ نشان داده در بدترین شرایط مالی هم توانسته قهرمانی‌های متوالی داشته باشد. خیلی تیم‌ها بیش از پرسپولیس هزینه کردند ولی موفق نشدند. صرفا پول عامل اصلی موفقیت نیست. دیشب دیدیم که الهلال با آن هزینه‌ها با فینال برسد.

*بانک‌ها برای مدیریت باشگاه باید توافق کنند
من خوشبین هستم که اگر این ۶تا بانک مدیریت باشگاه را در اختیار بگیرند روزهای خوبی خواهیم داشت. آنها همچنین می‌توانند توافق کنند و مدیریت باشگاه را به جایی خارج از این ۶تا بانک واگذار کنند. اما قطعا روزهای خوبی را برای پرسپولیس پیشبینی می‌کنم.

دیگر خبرها

  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!
  • رضا علیپور: برای میرزازاده خوشحالم
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است
  • حدادی: به واگذاری پرسپولیس به ۶ بانک خوش‌بین هستم
  • حدادی: عدد شش برای ما مقدس است!
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد