Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- معاون هماهنگ کننده نيروي زميني سپاه گفت: قرارگاه سازندگي و محروميت زدايي نيروي زميني سپاه تاکنون 10 هزار واحد مسکوني و 35 هزار پروژه عمراني را به سرانجام رسانده است.

سردار «علي‌اکبر پورجمشيديان» عصر امروز (سه شنبه) در حاشيه مراسم امضاي تفاهم نامه ساخت مسکن براي مددجويان بهزيستي که در ستاد نيروي زميني سپاه برگزار شد، اظهارداشت: نگاه ما به امنيت يک نگاه جامع است و معتقديم ايجاد اشتغال و رفع محروميت‌ها مي تواند نقش بسزايي در ايجاد امنيت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به فعاليت هاي قرارگاه سازندگي و محروميت زدايي نيروي زميني سپاه، گفت: از سال 94 که قرارگاه محروميت‌زدايي کار خود را به صورت رسمي آغاز کرده است تلاش‌هاي خيلي خوبي در قالب اين قرارگاه آغاز شده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران عنوان کرد: تا امروز بيش از 10 هزار واحد مسکوني براي محرومين ساخته‌ايم و 35 هزار پروژه عمراني را به سرانجام رسانده‌ايم. در کنار اين اقدامات عمراني، اقدامات فرهنگي هم انجام داده‌ايم که بيشتر اين اقدامات در مناطق صعب العبور مرزي بوده است.
پورجمشيديان يادآور شد: همچنين ما امسال در حال احداث 1600 پروژه مسکن براي محرومين کميته امداد هستيم.
وي با اشاره تفاه منامه امضا شده با بهزيستي گفت: بر اساس اين تفاهم نامه قرارگاه سازندگي نيروي زميني سپاه در استان هاي خراسان رضوي، خراسان جنوبي، کرمان، سيستان و بلوچستان، خوزستان، هرمزگان، کرمانشاه و آذربايجان غربي براي مددجويان بهزيستي پنج هزار و 252 واحد مسکوني خواهد ساخت و تمام تلاش خود را به کار مي گيريم که اين واحد ها را تا پايان امسال تحويل دهيم.
سيام*9612 **2021**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین برای بیش از صد هزار واحد مسکن در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، محمود رضا طالبان، افزود: تاکنون ۷۸ هزار نفر  از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان وجه خود را واریز کرده و برای ۱۰۳ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در فارس، زمین تامین شده است.
او ادامه داد: این واحد‌ها پنج تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و هم اینک ۵۰ هزار واحد مسکونی از مجموع واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در فارس در مراحل مختلف از اجرای فونداسیون تا مرحله نازک کاری و نما قرار دارد.
طالبان افزود: برای ۷۱ هزار نفر از متقاضیان  هم پروانه ساختمانی صادر شده و برای باقیمانده افراد هم تا پایان اردیبهشت امسال پروانه ساختمانی صادر می‌شود.
وی همچنین اعلام کرد: تاکنون ۴۷۸ هزار متقاضی مسکن در طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۶۸ هزار نفر تایید نهایی شده‌اند.

دیگر خبرها

  • برر سی طرحهای محرومیت زدایی در نقده
  • اهتمام و همگرایی برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار شیراز/ اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی مشخص باشد
  • اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی مشخص باشد
  • تاسیس بنیاد مسکن بر مبنای محرومیت زدایی بوده است
  • سپاه بازوی توانمند دولت در حوزه محرومیت‌زدایی
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکن ملی در استان گلستان/ ۱۰۰ درصد تسهیلات جذب شد
  • معرفی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذاالفقار شاهرود
  • تامین زمین برای بیش از صد هزار واحد مسکن در فارس
  • مسوولان برای توسعه روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته تلاش کنند
  • خودسازی و محرومیت‌زدایی مهمترین هدف اردو‌های جهادی است