Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:15:06 GMT

طرح «۳۱۳ شهید ۳۱۳ کلاس» در مدارس مهریز اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۷۱۴۵

طرح «۳۱۳ شهید ۳۱۳ کلاس» در مدارس مهریز اجرا می‌شود

سیدعلی کارآموز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تقویت باورهای دینی و ملی امروزه جزو اصلی‌ترین مسائل اعتقادی و فرهنگی و در ردیف مهمترین وظایف همه آحاد ملت است.

وی افزود: این طرح در راستای معرفی ۳۱۳ شهید شهرستان مهریز و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی دانش‌آموزان با روش زندگی و وصیت نامه‌های آنها در آینده‌ای نزدیک در تمام مدارس شهرستان مهریز اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآموز خاطرنشان کرد: شهرستان مهریز ۵۶ شهید دانش آموز و ۱۰ شهید فرهنگی دارد و طرح ۳۱۳ شهید شهرستان مهریز در سه ماه آینده با همکاری بنیاد شهید مهریز اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح تمثال شهدا، وصیت نامه‌ها و زندگی نامه شهدا قالب پوستر در کلاس درس همه مدارس مهریز نصب می‌شود.

به گزارش مهر، شهرستان مهزیز دارای ۵۵ هزار نفر جمعیت است که ۳۵ درصد آن در پنج دهستان ارنان، خورمیزات، تنگ‌چنار، بهادران و میانکوه در ۱۴۰ روستا زندگی می‌کنند.

مرکز این شهرستان در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

کد خبر 4623097

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد شهرستان مهریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۷۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمد محمدی زاده در جمع خبرنگاران بیان کرد: تمرکز امسال استان بوشهر علاوه بر سایر موارد مهم و اولویت‌دار، بر روی آموزش و پرورش است و برنامه‌های متنوعی برای بهبود سطح کیفی تعلیم و تربیت و پرورش آینده سازان کشور، تدارک دیده‌ایم.

وی از تخصیص دوهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر خبر داد و افزود: در نخستین اقدام و به‌دنبال پیگیری‌های صورت گرفته، تفاهم نامه‌ای بین استانداری بوشهر و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور منعقد و مقرر شد اعتبار یاد شده به طرح‌های اولویت‌دار نوسازی مدارس استان بوشهر تزریق شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده، مبلغ هزار میلیارد تومان از سوی استانداری و هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز از سوی سازمان نوسازی مدارس کشور تامین می‌شود.

وی در ارتباط با جزئیات این تفاهم‌نامه گفت: از مجموع اعتباراتی که از سوی استانداری تامین شده، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات تملک دارایی استان، ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات مسئولیت اجتماعی صنعت نفت و ۲۰۰ میلیارد تومان نیز از محل مولدسازی به نوسازی مدارس استان بوشهر ابلاغ می‌شود.

محمدی زاده ادامه داد: همچنین ۷۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی نوسازی مدارس، ۳۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات خیران و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز از اعتبارات کشوری مولدسازی تخصیص یافته است.

وی اظهار کرد: با این اقدام، بیش از ۱۷۰ مدرسه استان بوشهر، تجهیز و نوسازی می‌شود و به عنوان اولین و تنها استان کشور خواهیم بود که سرانه و تراکم فضای آموزشی به میزان استاندارد رسیده و مشکل فضای فیزیکی مدارس استان نیز به طور کامل رفع می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • طراحی چهره شهید محمد منتطر قائم در یکی از مدارس طبس
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی