Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@11:33:16 GMT

شناسایی و توقیف ۸ آمبولانس غیر مجاز در مشهد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۷۲۱۱

شناسایی و توقیف ۸ آمبولانس غیر مجاز در مشهد

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمع آوری آمبولانس‌های خصوصی غیرمجاز با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی و دادستانی در مشهد انجام می‌شود.

وی افزود: در مرحله نخست اجرای این طرح تاکنون ۸ آمبولانس غیر مجاز شناسایی و به پارکینگ فرستاده شد تا مراحل قضائی آنها پیگیری شود.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: آمبولانس‌های خصوصی باید تجهیزات لازم را داشته باشند و استانداردها را نیز رعایت کنند تا پس از دریافت برچسب تأیید وزارت بهداشت بتوانند فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وفایی نژاد بیان کرد: نرخ نامه باید همیشه همراه رانندگان آمبولانس‌ها باشد و اگر آمبولانس خصوصی بیشتر از تعرفه‌ها هزینه دریافت و یا خدمات مناسبی به بیمار ارائه نداد از طریق شماره ۱۹۰ قابل پیگیری است.

کد خبر 4622780

منبع: مهر

کلیدواژه: آمبولانس مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۷۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو سواری در محور نیشابور به سبزوار منجر به فوت ۲ نفر شد

به گزارش قدس خراسان، سید حمید حسینی اظهار کرد: این حادثه حوالی ساعت ۸:۳۰ امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس از پایگاه‌های یک و ۹ شهری به محل حادثه اعزام شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور ادامه داد: تعداد مصدومان این حادثه وحشتناک چهار نفر بود که با کمال تاسف ۲ نفر از آنان قبل از رسیدن اورژانس جان باختند.

وی گفت: سایر مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی، توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

حسینی نسبت به رعایت هرچه بیشتر توصیه‌های ایمنی نظیر رانندگی با سرعت مطمئنه و پرهیز از خوردن و آشامیدن در هنگام رانندگی برای پیشگیری از حوادث ترافیکی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو سواری در محور نیشابور به سبزوار منجر به فوت ۲ نفر شد
  • شناسایی و توقیف دو دستگاه تانکر حمل فاضلاب در شهرستان زابل
  • شهروندان گوشت را فقط از مراکز عرضه مجاز تهیه کنند
  • شناسایی و توقف ۴ مورد تغییر کابری غیر مجاز در اراضی الیگودرز
  • مسمومیت ۲ نفر با گاز مونوکسیدکربن در مشگین‌شهر
  • شناسایی و پیگیری روش‌های تقویت مالی در حوزه علم و فناوری
  • پیگیری های نظام پزشکی در حادثه فوت متخصص قلب
  • تصادف زنجیره‌ای با ۱۱ مصدوم
  • افزایش۳۰دستگاه خودرو عملیاتی و آمبولانس در علوم پزشکی کردستان
  • شناسایی اتباع غیر مجاز در گیلان