Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@23:11:02 GMT

بيش از سه تن زغال قاچاق در کرمانشاه کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۷۳۸۴

بيش از سه تن زغال قاچاق در کرمانشاه کشف شد

خبرگزاري آريا - کرمانشاه- ايرنا- فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه از کشف سه تن و 500 کيلوگرم زغال قاچاق و توقيف يک دستگاه خودرو در اين راستا خبر داد.

به گزارش ايرنا، پايگاه خبري پليس روز سه شنبه به نقل از سرهنگ «حسين براري» اظهار داشت: ماموران پاسگاه چالابه حين گشتزني به يک دستگاه خودروي نيسان که حامل مقدار زيادي بار بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: در بازرسي از اين خودرو، سه تن و 500 کيلوگرم زغال قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 40 ميليون ريال مي رسيد، کشف شد.
سرهنگ براري در پايان با اشاره به توقيف وانت نيسان، از دستگيري راننده آن و معرفي به دستگاه قضائي جهت سير مراحل قانوني خبر داد.
**سارقان مسلح در دام پليس کرمانشاه
فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه در ادامه از دستگيري باند سارقان مسلح و کشف يک قبضه کلت کمري و 12 عدد فشنگ خبر داد و گفت: ماموران کلانتري 17 بعثت حين گشتزني به راننده يک دستگاه خودروي پژو 405 مشکوک شده و زماني که قصد نزديک شدن به وي را داشتند اين فرد اقدام به فرار کرد.
وي ادامه داد: پس از مدتي تعقيب و گريز ماموران کلانتري موفق به دستگيري وي شدند اما در همين حين يک دستگاه خودروي سمند با 3 نفر سرنشين جهت فراري دادن فرد دستگير شده به ماموران حمله ور و يکي از ان ها با کلت کمري به سوي پليس تيراندازي کرد.
سرهنگ براري ادامه داد: در ادامه اين درگيري ماموران کلانتري با قاطعيت توانستند عامل تيراندازي و 2 نفر ديگر را دستگير کنند اما يکي از آن ها با خودروي سمند موفق به فرار شد.
رئيس پليس شهرستان کرمانشاه افزود: در بازرسي از فرد تيرانداز يک قبضه کلت کمري به همراه 12 عدد فشنگ جنگي کشف و خودروي پژو 405 نيز توقيف که در استعلام صورت گرفته مشخص شد اين خوردو در شهر تهران به سرقت رفته است.
وي با اشاره به تلاش براي دستگيري آخرين عضو اين باند، گفت: نحقيقات تکميلي پليس همچنان ادامه دارد.
سرهنگ براري در پايان و با تاکيد بر اينکه پليس از تمام توان خود به منظور مقابله با باندهاي سرقت استفاده مي کند، گفت: تمام تلاش خود را براي برقراري امنيت پايدار و رضايتمندي مردم به کار مي گيريم.
7458/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۷۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرمانده انتظامي شهرستان نايين از توقيف  گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودرو های عبوری به ۴ دستگاه کامیونت مشکوک شدند و این خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ احسان بدیعیان افزود: ماموران حاضر در هماهنگی با مرجع قضائی دربازرسی از این خودروها کالاهایی از جمله  ۱۶۰ عدد ضد یخ، ۱۵۳ عدد انواع شامپو،کفش و ماسک مو، ۵۵ عدد زنجیر موتور،۹ دستگاه انواع لوازم خانگی و ۴۸ دستگاه کپسول گاز مخصوص جوشکاری که همگی خارجی و بدون اسناد و مدارک معتبر گمرکی بوده را کشف کردند.

وی ارزش اموال کشف شده از سوی کارشناسان مربوطه را ۱۱ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این عملیات ۴ فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند