Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@08:04:57 GMT

دستگیری 14 مظنون همکاری با داعش در ترکیه

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۷۵۲۸

پلیس ترکیه از عملیات موفق در دو استان این کشور و دستگیری 14 نفر مظنون به ارتباط با داعش خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  پلیس ترکیه سه‌شنبه از دستگیری 14 مظنون به ارتباط با داعش در عملیات جداگانه در دو استان این کشور خبر داد.

 این عملیات پلیس ترکیه در استان‌های «قیصریه» در مرکز و استان «قوجاایلی» در شمال غربی این کشور صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 به گفته پلیس ضد تروریست قیصریه، در این شهر 10 مظنون مرتبط با داعش از جمله 6 سوری و 4 عراقی دستگیر شدند. در استان قوجاایلی نیز طی عملیاتی که صبح سه‌شنبه صورت گرفت 4 مظنون به همکاری با داعش دستگیر شدند.

 به گفته مقام‌های ترکیه‌ای، تاکنون 2 هزار نفر در این کشور به جرم همکاری با داعش دستگیر و 7 هزار نفر دیگر نیز از این کشور اخراج شده و برای  70 هزار نفر نیز به دلیل ظن همکاری به داعش، روادید ورود به ترکیه صادر نشده است. ترکیه تاکنون دست‌کم 10 حمله تروریستی داعش را خنثی کرده است.


منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: داعش مظنون ترکیه عملیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در جاده سیرجان _ بردسیر

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ منصور رمضان نژاد، صبح یکشنبه به خبرنگاران گفت: به دنبال وقوع یک مورد درگیری و تیراندازی در جاده سیرجان-بردسیر و در بررسی‌های پلیس مشخص شد دو جوان بر اثر اختلافات قبلی و درگیری منجر به تیراندازی، مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: در این راستا با انجام تحقیقات تخصصی و میدانی پلیس ۲ نفر از ضاربین در کمتر از ۲ ساعت به همراه یک قبضه سلاح ساچمه زن در یکی از محله‌های شهر بردسیر شناسایی و دستگیر شدند.

وی، با بیان اینکه متهمان راهی زندان شدند گفت: بارها بر کنترل خشم و پرهیز از رفتارهای خشونت بار تاکید شده و پلیس با مخلان نظم عمومی با جدیت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6084537

دیگر خبرها

  • نگاهی به توافق‌های جدید بین ترکیه و عراق
  • دستگیری چند متهم به جاسوسی برای چین در آلمان و انگلیس
  • خیز بغداد و آنکارا برای توسعه همه جانبه رابطه / در سفر کم سابقه اردوغان به عراق چه می گذرد؟ / نفت، آب و تروریسم مهم ترین پرونده های روز میز مذاکرات دوجانبه
  • شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور؛ دستگیری ۳ متهم اصلی
  • بازداشت ۳ نفر در آلمان به ظن جاسوسی سطح بالا برای چین
  • نصف اعضای داعش خراسان اتباع این کشور هستند
  • بازداشت ۳۶ مظنون داعشی در ترکیه
  • دستگیری عاملان تیراندازی در جاده سیرجان _ بردسیر
  • روایت طالبان از اتباع نیمی از اعضای داعش خوراسان