Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید میعاد صالحی با بیان این مطلب افزود: تا ساعات پایانی امشب (سه شنبه ۳۱ اردیبهشت) مرحله دوم وام ضروری قرض الحسنه ۵ میلیون تومانی به حساب ۳۲ هزار و ۵۰۰ نفر از بازنشستگان واریز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۳۴ هزار نفر وام دریافت کرده اند، گفت: وام مابقی متقاضیان تا شهریورماه به صورت مرحله بندی به حساب متقاضیان واجد شرایط واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی تخصیص داده شده توسط بانک صادرات برای ارائه تسهیلات به بازنشستگان، گفت: این وام به مبلغ ۵ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد است که برای ۴۰۰ هزار نفر در نظر گرفته شده بود و به درخواست‌های ثبت شده واجد شرایط تعلق خواهد گرفت.

صالحی با تصریح این مطلب که این تسهیلات در هر ماه با توجه به اعتبارات تخصیصی بانک عامل به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود، افزود: مدت بازپرداخت وام ضروری ۳۶ ماه است و پس از پرداخت، ماهانه ۱۵۰ هزار تومان از حساب وام گیرنده کسر خواهد شد.

کد خبر 4623122

منبع: مهر

کلیدواژه: قرض الحسنه صندوق بازنشستگی کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۷۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان

 

به گزارش تابناک ،افزایش حقوق فروردین ماه قرار بر این است در خرداماه واریز شود.

حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری با افزایش واریز خواهد شد.

حقوق فروردین ماه بدون افزایش حقوق واریز خواهد شد که نزدیک به همان ۷ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
  • قوانین اسکار تغییر کرد
  • تغییر در قوانین جوایز اسکار
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط جرقویه تحویل داده شد
  • تحویل ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط درجرقویه
  • اهدا بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند واجد شرایط بردسکن