Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@06:57:36 GMT

مورینیو: رونالدو از من خواست تا به یوونتوس بیایم

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۷۶۰۳

مربی اسبق منچستر گفت: در آخرین دیدارمان رونالدبه من گفت شما مربی فوق‌العاده‌ای هستی و دوست دارم فصل بعد با شما در یووه کار کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خوزه مورینیو مربی پرتغالی که پس از اخراج از باشگاه منچستر به عنوان کارشناس در شبکه تلویزیونی فعالیت می‌کند به سوالی مبنی اینکه رابطه شما با رونالدو شاگرد سابقش چطور است، گفت: مدت زیادی نمی‌شود که با هم دیدار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو از جمله بازیکنانی است که میانه خوبی باهم داریم.

مورینیو که در برنامه زنده صحبت می‌کرد، افزود: در آخرین دیدارمان به من گفت شما مربی فوق‌العاده‌ای هستی و دوست دارم فصل بعد با شما در یووه کار کنم.من هم به کریس گفتم باید باشگاه از من بخواهد که به یوونتوس بیایم.   دو ستاره پرتغالی سابقه همکاری در رئال مادرید را باهم دارند ومدت هاست که رسانه ها از اختلاف این دو سخن می‌گویند.در مرحله گروهی لیگ قهرمانان و در دیدار منچستر و یوونتوس کری‌خوانی این دو پرتغالی سوژه رسانه‌ها شده بود.   منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، اگر مکس آلگری برای فصل آینده هم مربی یوونتوس بماند، فدریکو کیه‌زا، ستاره یوونتوس و ایتالیا، احتمالا در تابستان تورین را ترک خواهد کرد. قرارداد کیه‌زا در ورزشگاه آلیانز در ژوئن 2025 به پایان می‌رسد و به گفته گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس برای تمدید قراردادش عجله دارد.

یوونتوس نمی‌خواهد سال آینده مهاجم ایتالیایی را از دست بدهد، بنابراین اگر او حاضر به تمدید قرارداد نشود، بیانکونری‌ پیشنهادات برای فروش او را بررسی می‌کند.  

بر اساس گزارش گاتزتا، در صورت جدایی آلگری، یوونتوس شانس بیشتری برای تمدید قرارداد با کیه‌زا خواهد داشت. کیه‌ز‌ا با آلگری رابطه خوبی ندارد، بنابراین اگر این مربی همچنان در سمت خود باقی بماند، کیه‌زا به طور قطع درخواست جدایی خواهد کرد.

گاتزتا تایید می‌کند که یوونتوس می‌تواند قرارداد یک ساله جدیدی را به کیه‌زا پیشنهاد دهد و سال آینده دوباره شرایط ادامه همکاری را مورد بحث قرار دهد.

کیه‌زا دو هفته پیش به دنبال تعویض در نیمه دوم بازی مقابل بولونیا از آلگری عصبانی شد. این ستاره ایتالیایی در سال 2020 از فیورنتینا به یووه پیوست و در 124 بازی با بیانکونری 30 گل به ثمر رسانده است.

دیگر خبرها

  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!
  • مربی پرتغالی به لیورپول نه گفت تا به وستهم برود!‏