Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-19@09:56:39 GMT

پایان کار ستاره مغضوب پرسپولیس در فوتبال ایران!

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۷۶۵۱

پایان کار ستاره مغضوب پرسپولیس در فوتبال ایران!

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، گادوین منشا، در نقل‌وانتقلات زمستانی از پرسپولیس به استقلال پیوست، اتفاقی که جنجال‌های زیادی را به‌همراه داشت.

او با تصمیم برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس کنار گذاشته شد و به نظر می‌رسید برای انتقام از قرمزها به تیم رقیب پیوسته است. اما این ستاره سیه‌چرده نتوانست در ترکیب آبی‌ها عملکرد خوبی داشته باشد، به همین دلیل مدیران باشگاه تصمیم گرفته‌اند او را به تیم دیگری بفروشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفته می‌شود منشا دیگر تمایلی به حضور در ایران ندارد و قصد دارد در تیمی خارج از ایران به فوتبال خود ادامه دهد. این درحالی است که پیش از این خبرهایی دربارۀ احتمال پیوستن او به تیم پیکان شنیده می‌شد.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: منشا بازیکن استقلال پرسپولیس استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبادانی ها پرسپولیس را به خاطر روزتولدشان در یاد دارند

پرسپولیس و نفت آبادان در حالی یکی از مهمترین بازیهای این هفته لیگ برتر را برگزار خواهند کرد که برای تیم نفت آبادان این بازی، به گونه ای یادآور اولین حضورشان در لیگ فوتبال ایران است. نفتی های آبادان در حالی وارد لیگ تخت جمشید سال 1352 شدند که فدراسیون فوتبال کشورمان از حضور تیم تاج آبادان جلوگیری کرده بود.

به گزارش طرفداری، تیم تاج آبادان نماینده شهر آبادان در مسابقات لیگ اول تخت جمشید بود اما فدراسیون فوتبال از شرکت دادن تیم های همنام در مسابقات لیگ خودداری کرد و به همین دلیل، تیم نفت آبادان جایگزین تیم تاج آبادان در لیگ ایران شد. در همان زمان، تیم نورد اهواز جای تاج اهواز را در مسابقات لیگ گرفت و سپاهان هم به خاطر نداشتن بضاعت مالی حضور در لیگ، جای خود را به تیم ذوب آهن داد.

نفت آبادان قبل از این که کارش را در لیگ شروع کند، حضور رسمی اش در فوتبال ایران را با بازی برابر تیم پرسپولیس جشن گرفت. این دیدار در روز 31 خرداد سال 1352 یعنی نزدیک 51 سال قبل برگزار شد و در آن بازی، پرسپولیس با نتیجه 4-0 برابر آبادانی های تازه ظهور کرده برنده شدند.

پرسپولیس در لیگ تخت جمشید ایران

نفتی ها در لیگ تخت جمشید ستاره های بزرگی را تقدیم فوتبال ایران کردند که مهمترین آن ها 5 سال بعد برای تیم ملی ایران در جام جهانی به میدان رفتند: ابراهیم قاسمپور و حسن نظری ستاره هایی هستند که نفت آبادان در اولین دوران حیات خود به فوتبال ایران معرفی کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم
  • آبادانی ها پرسپولیس را به خاطر روزتولدشان در یاد دارند
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • جشن بزرگ دلالان فوتبال ایران در راه است!
  • تمرکز ۴ستاره پرسپولیس با پیشنهاد نجومی به هم ریخت | تور بزرگ قبل از پایان لیگ پهن شد
  • پایان نشست کابینه جنگی اسرائیل بدون تصمیم‌گیری نهایی
  • چگونه بیانیه‌نویسی در فوتبال ایران به پایان می‌رسد؟
  • روزهای سخت مورایس؛ شرایط سپاهان پایدار می‌شود؟