Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سیدمحمد پژمان عصر سه شنبه در ستاد بازآفرینی شهری استان کرمانشاه که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت:  تسهیلات برای سایر شهر‌ها ۴۰۰ میلیون ریال است که با سود ۹ درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه انبوه سازان در اولویت دریافت تسهیلات قرار دارند، افزود: علاوه بر پرداخت وام، هزینه صدور پروانه نیز رایگان خواهد بود و شرکت بازآفرینی در اسرع وقت مطالبات مربوط به شهرداری‌ها را پرداخت می‌کنداین امکان فراهم شده تا بانک مسکن در صورت تمایل فرد وام گیرنده تا سقف یک میلیارد و یکصد میلیون ریال نیز با سود ۱۸ درصد در اختیار این افراد قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران همچنین بر لزوم نوسازی واحد‌های مسکونی در بافت‌های فرسوده تاکید کرد و گفت: هم اکنون جمعیتی در حدود ۲۰ میلیون نفر در کشور ساکن این مناطق هستند.

پژمان همچنین با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف در حوزه شهری کشور گفت: قرار شده که تا پایان تیرماه هر مقدار پروژه نیمه تمامی که در سطح کشور وجود دارد اطلاعات آن جمع آوری و به تناسب اعتبار لازم برای اجرای آن‌ها تامین شود.

انتهای  پیام/ز

 

 جمعیتی در حدود ۲۰ میلیون نفر در کشور ساکن این مناطق هستند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۲۶ میلیارد تسهیلات به صنایع‌دستی گلستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از پرداخت بیش از ۳۲۶ میلیارد ریال تسهیلات در راستای حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی حوزه صنایع‌دستی استان خبر داد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمدجواد ساوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حمایت‌های انجام شده در بخش صنایع دستی اظهارداشت: در سال گذشته به‌منظور حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی حوزه صنایع‌دستی گلستان، 326 میلیارد و 210 میلیون ریال تسهیلات به 387 طرح اشتغال‌زایی صنایع‌دستی استان پرداخت شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان اظهار کرد: از این میزان تسهیلات پرداختی 213 میلیارد و 810 میلیون ریال برای 342 طرح در حوزه مشاغل خانگی به هنرمندان همه شهرستان‌های استان پرداخت شد.

وی اظهار کرد: تسهیلات مشاغل خانگی با نرخ سود 4 درصد و با بازپرداخت 5ساله به افرادی تعلق می‌گیرد که توانایی انجام فعالیت دریکی از رشته‌های مصوب صنایع‌دستی را در منزل داشته باشند.

ساوری همچنین بیان کرد: در این مدت همچنین 112 میلیارد و 400 میلیون ریال تسهیلات از محل بند الف تبصره 18 به 45 طرح صنایع‌دستی پرداخت شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان اظهار کرد:  این تسهیلات با نرخ سود 10 درصد به هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان پرداخت شد.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • انعقاد تفاهم نامه بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و بهسازی و نوسازی بافت تاریخی بیرجند
  • برگزاری اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهری لرستان
  • رتبه چهارم گلستان در پرداخت تسهیلات بانکی ساخت و نوسازی مسکن در کشور
  • پرداخت ۳۲۶ میلیارد تسهیلات به صنایع‌دستی گلستان
  • تأکید استاندار لرستان بر تسریع در اجرای طرح ملی مسکن
  • پرداخت ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی در مرند
  • ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به عشایر غرب خراسان پرداخت شد
  • نوسازی ۲۰۰ هزار واحد فرسوده در کشور تا پایان سال با مشارکت‌های مردمی