Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:59:34 GMT

پاشازاده: مدیریت استقلال باید پاسخگوی ناکامی ها باشد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۷۸۸۳

پاشازاده: مدیریت استقلال باید پاسخگوی ناکامی ها باشد

تهران- ایرنا- مدافع اسبق تیم ملی با بیان اینکه مسئولان باشگاه استقلال باید پاسخگوی ناکامی های این تیم در فصل گذشته باشند، گفت: عدم ثبات در مدیریت و به کارگیری بازیکنان دست چندم خارجی، از جمله عوامل ناکامی آبی پوشان هستند.

«مهدی پاشازاده» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال فصل خوبی را پشت سر نگذاشت و نتوانست در سه جامی که پیش روی خود داشت، به موفقیت برسد و می توان گفت با ناکامی کامل کار خود را به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اینکه چرا آبی پوشان نتوانستند امسال به موفقیت برسند عوامل مختلفی از جمله عدم ثبات مدیریت در باشگاه در سال های اخیر و به کار گیری برخی از بازیکنان درجه چندم خارجی دارد.
پیشکسوت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: مدیریت باشگاه استقلال در این شرایط باید درباره ناکامی های استقلال پاسخگو باشد. به هر حال مجموعه باشگاه با مدیریت آنها اداره شد و این نفرات بهتر از هر کس دیگری می توانند در این زمینه سخن بگویند. وقتی مسئولیت تیمی بزرگ همچون استقلال که هواداران میلیونی دارد، برعهده شماست باید در سالی که نتایج استقلال دلخوری هوادارانش را فراهم کرده است، درباره این موضوع سخن بگویید.
پاشازاده تصریح کرد: اینکه باشگاه استقلال وینفرد شفر را کنار گذاشت، تصمیم مدیران این تیم بود اما رفتاری که با این مربی آلمانی صورت گرفت، خوشایند نبود و آبروی فوتبال ایران و استقلال را برد.
مدافع اسبق تیم ملی تصریح کرد: شفر اولین مربی برکنار شده نیست و قطعا آخرین آن نیز نخواهد بود اما وقتی باشگاه بر مدیریت اصولی استوار باشد، در هنگام قطع همکاری مربی را صدا می زنند و خیلی راحت به او می گویند در مقطع فعلی ادامه همکاری میسر نیست و بهتر است جدا شویم. راه ندادن سرمربی به محل تمرین بدترین اتفاق بود.
وی ادامه داد: استقلال در این مقطع حساس باید با برنامه سرمربی آینده خود را از بین مربیان شایسته ایرانی یا خارجی انتخاب کند. مشکل استقلال این است که باید یک آدم قوی را کنار سرمربی بگذارد تا به بازیکنان بگوید اینجا استقلال است و پیراهن این تیم حرمت دارد. این فرد باید کسی باشد که سابقه خوبی داشته و به نوعی بازیکنان از او حساب ببرند.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: فرهاد مجیدی برای استقلال زحمت کشیده است و برای او احترام زیادی قائل هستم اما فاقد تجربه مربی گری است و باید پله پله کارش را در این حرفه شروع کند.
ورزشی**م.ت**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش مهدي پاشازاده استقلال فرهاد مجيدي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی استقلال محروم و جریمه شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مربی تیم استقلال را از یک بازی محروم و جریمه نقدی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای کیانوش رحمتی مربی تیم فوتبال استقلال آمده است:

کاپیتان استقلال با وجود دلجویی محروم شد

«درباره گزارش واصله علیه کیانوش رحمتی مربی تیم استقلال تهران مبنی بر ارتکاب رفتار توهین‌آمیز پس از بازی دو تیم استقلال تهران و شمس آذر قزوین در تاریخ 31 فروردین ماه در ورزشگاه آزادی با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به بازبینی فیلم مربوط به رفتار موضوع گزارش تخلف انتسابی به مشارالیه که علی‌رغم ابلاغ مصون از دفاع باقیمانده است محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده 71 مقررات انضباطی با لحاظ ماده 94 این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال جریمه نقدی و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز به لحاظ تحقق مسئولیت تضامنی موضوع ماده 50 مقررات موصوف به پرداخت مبلغ 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره قابل اجرا و قطعی می‌باشد».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • موتا: فکر به آینده نه، می‌خواهم از بردن رم لذت ببرم
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال (+فیلم)
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند