Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، قدرت الله مهدیخانی گفت: پیش بینی می‌شود رگبار و بارش شدید باران بامداد چهارشنبه برخی نقاط استان از جمله شهرستان های آبیک، البرز و قزوین را دربر بگیرد.

وی اظهار داشت: البته پیش بینی بارش شدید باران بین 60 تا 50 میلیمتر از سوی شرکت مدیریت منابع آب کشور وابسته وزارت نیرو صورت گرفته و هواشناسی معتقد است بارش های فردا آنچنان شدید نیست و تنها بخش هایی از جنوب استان را دربرمی گیرد با این وجود مدیریت بحران با توجه به اصل پیشگیری به همه دستگاه های ذیربط، فرمانداری ها و بخشداری ها و شهرداری ها و دهیاری ها هشدارهای لازم را داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول گفت: نیروهای دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران برای هرگونه مقابله با حوادث احتمالی در آماده باش کامل هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین از شهروندان خواست به دلیل احتمال رعد و برق و بروز حادثه فردا از حضور در ارتفاعات استان خودداری کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آماده باش رعد و برق مدیریت بحران وزارت نیرو هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش مدیریت بحران در استان یزد/ از تردد در مسیر‌های کوهستانی و رودخانه‌ها پرهیر کنید

 محمدعلی ملک زاده مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر صدور هشدار نارنجی و تشدید سامانه بارشی برای سوم و چهارم اردیبهشت ماه گفت: مدیریت بحران استان آماده باش است.

وی همچنین در خصوص احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها در اکثر شهرستان‌های استان هشدار داد.

ملک زاده با بیان اینکه منطقه اثر مخاطرات احتمالی در سراسر استان یزد پیش بینی شده است، اظهار داشت: به همه شهروندان به خصوص ساکنان مناطق ییلاقی و کوهپایه‌ای استان در خصوص جاری شدن روان آب و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار می‌دهیم که از تردد و توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها اکیداً خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد افزود: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال رخداد صاعقه و بارش تگرگ گاهی وزش باد خیلی شدید به ویژه در ارتفاعات از مردم عزیز می‌خواهیم از فعالیت‌های کوه نوردی به ویژه صعود به قله‌ها پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آماده‌باش مدیریت بحران استان
  • مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است
  • آماده باش مدیریت بحران در استان یزد/ از تردد در مسیر‌های کوهستانی و رودخانه‌ها پرهیر کنید
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان / پیش‌بینی سیلاب و تندبادهای لحظه‌ای در استان
  • آماده باش مدیریت بحران تهران برای بارش های شدید فردا و پس فردا
  • هشدار: پیشبینی بارش‌های شدید فردا و پس‌فردا در تهران
  • آماده باش تهران برای بارش های ۲ روز آینده
  • آماده باش در تهران برای بارش‌های شدید فردا و پس‌فردا
  • آماده‌ باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید فردا و پس‌فردا
  • احتمال بارش‌های شدید در مناطق مرکزی و شمال شرق کشور