Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@13:18:42 GMT

تحرکات دشمن در عمق مرزها را بصورت شبانه‌روزی رصد می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۷۹۴۸

تحرکات دشمن در عمق مرزها را بصورت شبانه‌روزی رصد می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) با حضور در سایت‌های راداری خلیج فارس، گنو، فرماندهی اطلاعات و شناسایی الکترونیک (فاشا)، گردان موشکی اس ۲۰۰ و سایت‌های موشکی جزایر بوموسی و سیری این یگان‌ها را مورد بازدید و ارزیابی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ صباحی فرد گفت: ضمن نظارت و کنترل مرزهای هوایی کشور، تمامی تحرکات دشمنان را در عمق مرزها بصورت شبانه‌روزی مورد ارزیابی و بررسی قرار داده و رصد می‌کنیم.

بنابر این گزارش، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در این بازدید توان عملیاتی گروه‌های پدافند هوایی کیش، بندر لنگه و سایت قشم را همراه با معاونت‌های تخصصی قرارگاه پدافند هوایی ارزیابی کرد.

کد خبر 4623161 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: كيش قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش هوایی ارتش چین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ ارتش خلق چین رزمایش پدافند هوایی را از امروز در مرز چین و میانمار برگزار می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


فرماندهی ارتش خلق چین روز چهارشنبه اعلام کرد که بر اساس برنامه آموزشی سالانه، واحد‌های ارتش و نیروی هوایی را برای اجرای رزمایش آتش زنده پدافند هوایی در سمت چینی مرز چین و میانمارسازماندهی خواهد کرد.
روزنامه ارتش خلق، همچنین در مقاله‌ای تأکید کرد که ارتش چین کنترل گشت زنی و حفاظت امنیتی در مرز چین و میانمار را تقویت و قاطعانه از حاکمیت و مرز‌های ملی محافظت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی فرمانده پیشین پدافند هوایی اسرائیل از جنگ ایران و اسرائیل
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ چگونه تلفن هوشمند چرخه زیستی را مختل می‌کند؟
  • فایننشال‌تایمز: پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد
  • رزمایش هوایی ارتش چین
  • کمک‌های هلال احمر بدون هیچ چشم‌داشتی بصورت شبانه‌روز انجام می‌شود
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ تلفن هوشمند چگونه چرخه زیستی را مختل می‌کند؟
  • تلاش شبانه روزی راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در نوروز
  • فعالیت دو پایگاه هلال احمر مازندران شبانه روزی شد
  • فعالیت شبانه روزی مرکز فوریت های سایبری در البرز
  • تصاویر جابجایی شبانه تسلیحات ارتش در سطح تهران