Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@19:39:15 GMT

شورای اصلاح طلبان شهرستان ری اعلام موجودیت کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۸۰۵۵

شورای اصلاح طلبان شهرستان ری اعلام موجودیت کرد

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ طی تماسی از سوی مسئول روابط عمومی این شورا با مجموعه خبرگزاری برنا این شورا اعلام موجودیت کرد و در این راستا بیانیه ای را صادر کرد قابل توجه است که این خبر در حال تکمیل می باشد  .

بسمه تعالی

بیانیه اعلام موجودیت شورای اصلاح طلبان شهرستان ری

با توکل بر خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری بویژه در بیانیه گام دوم انقلاب ، بدینوسیله ما جمعی از احزاب اصلاح طلب و فعالان سیاسی و اجتماعی شهرستان ری، اقدام به تاسیس شورای اصلاح طلبان شهرستان ری کرده تا در سایه الطاف بیکران الهی و به برکت مجاهدت های امام راحل و خون شهدا در مسیر خدمت به مردم فهیم شهرستان در راستای توسعه و اعتدال ری قدم های استوار برداریم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است در طلیعه گام دوم انقلاب با وفاق و همدلی مطالبات حقیقی مردم را پیگیری نموده و با استفاده از تمامی ظرفیت ها بویژه زنان و جوانان برای تحقق آن ، اقدامات موثر به عمل آوریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصلاح طلبان امام راحل انقلاب مقام معظم رهبری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق نهضت آسفالت در ساوه/ ۷۱۴ هزار مترمربع آسفالت شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی بسطام پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از مناطق حاشیه شهر ساوه با بیان اینکه از ابتدای سال گذشته تاکنون حدود ۸۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر اجرا شده است، افزود: طرح نهضت آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر ساوه پس از سال‌ها محقق و این مطالبه بحق شهروندان ساوجی از رؤیا به واقعیت پیوست.

وی افزود: از یکسال گذشته تاکنون ۷۱۴ هزار مترمربع از سطح خیابان‌ها و کوچه‌های شهر ساوه با اقدامات جهادی مجموعه مدیریت شهری آسفالت و روکش آسفالت شد که در تاریخ شهر ساوه و تاریخ مجموعه مدیریت شهری بی نظیر بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه گفت: در بحث جدول گذاری خیابان‌ها و کوچه‌ها نیز نزدیک ۵۰ هزار متر طول یا به عبارتی ۵۰ کیلومتر اجرای جدول گذاری و نهر آب‌های جاری انجام شده است.

وی ادامه داد: با محاسبه اقدامات سال‌های گذشته در دوره ششم شورای شهر، بیش از نیمی از خیابان‌ها و کوچه‌های شهر یا برای اولین بار آسفالت یا عملیات روکش آسفالت صورت گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه تصریح کرد: تمامی مراحل تولید و تأمین منابع اولیه زیرسازی، آسفالت، جدول و اجرا توسط مجموعه شهرداری از معدن تا خط تولید انجام شده که در تمام این زمینه‌ها شهرداری به همت مدیران و پرسنل مربوطه به خودکفایی دست یافته‌اند.

بسطام افزود: امیدواریم تا سال آتی که سال آخر این دوره از شورای شهر است کوچه و خیابانی خاکی نماند و یا نیاز به روکش آسفالت نداشته باشد.

کد خبر 6085314

دیگر خبرها

  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲
  • تحقق نهضت آسفالت در ساوه/ ۷۱۴ هزار مترمربع آسفالت شد
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟
  • برگزاری نخستین شورای اداری ۱۴۰۳ خرمشهر
  • نخستین جلسه شورای اداری شهرستان خرمشهر
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تأسیس «سپاه» را تبریک گفت/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی