Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:22:49 GMT

عضو جهاد اسلامی: فلسطین و مقدساتش با پول معاوضه نمی شود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۸۱۴۲

عضو جهاد اسلامی: فلسطین و مقدساتش با پول معاوضه نمی شود

تهران - ایرنا - «خالد البطش» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با محکوم کردن کنفرانس آمریکایی که قرار است با موضوع 'معامله قرن' در بحرین برگزار شود، گفت: فلسطین و مقدساتش با پول، پرکردن شکم ها و جیب ها معاوضه نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، البطش گفت: با وجود رنج های محاصره و تحریم ها علیه ملت ما، فلسطین و مقدساتش با پول، پرکردن شکم ها و جیب ها معاوضه نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام جهاد اسلامی همچنین از ملت های مسلمان، مردم بحرین و کشورهای عربی خواست تا با نقشه هایی که برای ازبین بردن مساله فلسطین و یهودی سازی مسجدالاقصی انجام گرفته ، مقابله کنند.
عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی اضافه کرد: برگزاری این کنفرانس آمریکایی – صهیونیستی در بحرین با هدف گشودن راهی در برابر 'معامله قرن' آمریکا برای از بین بردن مساله فلسطین است.
البطش همچنین گفت: اقدام بحرین برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعتراف به تصمیمات دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و تیم کاخ سفید به شمار می آید.
وی تاکید کرد که مردم فلسطین در مقابل تلاش ها برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، این توطئه و تقسیم بندی کشورهای عربی و اسلامی براساس تفاوت های مذهبی و نژادی برای تدوام درگیری در منطقه می ایستند.
آمریکا دیروز (دوشنبه) اعلام کرد که در روزهای 25 و 26 ژوئن (4و 5 تیر) نشست اقتصادی بین المللی در بحرین برای جذب سرمایه‌گذاری در اراضی فلسطین به عنوان بخش اول معامله قرن برگزار خواهد شد.
گفته می شود در این کنفرانس نمایندگان دولت‌ها، جامعه مدنی و سرمایه‌گذاران برای آغاز اجرای بخش اقتصادی معامله قرن شرکت خواهند کرد.
جرد کوشنر داماد و مشاور رئیس جمهوری آمریکا پیش تر اعلام کرده بود که معامله قرن بعد از ماه رمضان اعلام خواهد شد.
شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک مسؤول برجسته این رژیم گزارش داد که دولت آمریکا رسما از اسرائیل برای شرکت در کنفرانس اقتصادی درباره معامله قرن دعوت کرده است.
شبک**9365**1392

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي جهاد اسلامي رژيم صهيونيستي معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۸۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: سخنان بلینکن تحریف واقعیت ها است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) سخنان وزیرخارجه آمریکا درباره مانع تراشی این جنبش در برقراری آتش بس در نوار غزه را تحریف واقعیت ها خواند.

به گزارش مشرق، جنبش حماس روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد که سخنان «آنتونی بلینکن»، جانبداری کامل دولت آمریکا از فاشیسم صهیوینستی است و تحریف واقعیت ها است.

در این بیانیه آمده است: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر تروریست رژیم صهیونیستی به خاطر دلایل سیاسی شخصی خود از دستیابی به توافق آتش بس در نوار غزه جلوگیری می کند.

حماس تاکید کرد که براساس منافع ملت فلسطین وارد مذاکرات شده است و همواره توقف تجاوز وحشیانه به غزه، خروج اشغالگران، بازگشت آوارگان و پایان دادن به رنج های ایجاد شده توسط ماشین جنگی مورد حمایت آمریکا را اولویت خود در مذاکرات اعلام کرده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در بیانیه خود افزود: دولت آمریکا اگر به دنبال پایان دادن به این فاجعه است باید بر نخست وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی فشار وارد کند و به حمایت و پشتیبانی سیاسی و نظامی از نسل کشی غیرنظامیان بی گناه توسط اشغالگران صهیونیست پایان دهد.

«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا پیشتر در سخنانی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) را به سنگ اندازی در مسیر مذاکرات برای آتش بس در نوار غزه متهم کرده بود.

اتهام زنی بلینکن درحالی است که رژیم صهیونیستی حدود ۲۰۰ روز است که از هیچ جنایتی در حق ساکنان نوار غزه دریغ نکرده است.

وزارت بهداشت فلسطین فلسطین روز جمعه در آخرین گزارش خود اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته رژیم صهیونیستی در ۴ مورد جنایت جدید، ۴۲ شهروند فلسطین را در نوار غزه شهید و ۶۳ نفر دیگر را زخمی کرده است.

براساس این بیانیه، از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲) و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون ۳۴ هزار و ۱۲ فلسطینی در غزه شهید و ۷۶ هزار و ۸۳۳ نفر دیگر مجروح شدند.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد: هنوز شماری از قربانیان در زیر آوار و در معابر باقی مانده اند و تیم های امدادرسانی و دفاع مدنی قادر به دسترسی به آنها نبوده اند.

دیگر خبرها

  • انتقاد جهاد اسلامی از سکوت عربی در برابر جنایات اسرائیل
  • حماس: سخنان بلینکن تحریف واقعیت ها است
  • ایران پاسخ اتهامات آمریکا اتحادیه اروپا و گروه 7 پس از تنبیه اسرائیل را داد/ سخنگوی وزارت خارجه: تا زمانی که اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار متصور نیست
  • نماینده کنگره خواستار آتش‌بس فوری و دائمی در غزه
  • محسن اراکی: در نظام اقتصادی باید طلا و نقره واسطه معامله باشند/ خیانتی که به سرمایه‌های این مملکت می‌شود ضرب سکه‌های طلا است/ یک تکه کاغذ در هر کشور قدرت ارزش متفاوتی دارد؛ این بزرگ‌ترین دزدی است که در آمریکا رقم می‌خورد
  • عضو جهاد اسلامی: حمله ایران سیاست اسرائیل را برهم زد
  • تاکید سران اردن و بحرین بر دور کردن منطقه از تنش نظامی
  • وجوه فراملی و فرانظامی عملیات‌ «وعده‌صادق»
  • مقاومت طرح «خاورمیانه جدید» آمریکا را ازبین برد
  • بایدن این بار در زادگاهش با معترضان جنگ غزه مواجه شد