Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@11:33:57 GMT

رسمی؛ غیبت ایکاردی در کوپا آمریکا 2019

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۸۱۹۲

رسمی؛ غیبت ایکاردی در کوپا آمریکا 2019

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین نام 23 بازیکن را برای رقابت های کوپا آمریکا 2019 اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین در تابستان امسال باید در کشور برزیل در رقابت های کوپا آمریکا 2019 شرکت کند و لیونل اسکالونی نام لیست اولیه بازیکنان حاضر در این رقابت ها را منتشر کرده است.

 

در بین بازیکنان غایب شاید نام مائورو ایکاردی از همه پر رنگ تر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم 26 ساله اینتر که جام جهانی را از دست داده بود، امید داشت بعد از جدایی خورخه سامپائولی در ترکیب آلبی سلسته قرار گیرد اما سپری کردن یک فصل وحشتناک و پر حاشیه و از دست دادن بخش زیادی از بازی های اینتر در نهایت باعث شد او در یک تورنمنت مهم دیگر نیز غایب باشد.

 

اما سرخیو آگوئرو که از زمان حضور اسکالونی جایی در ترکیب نداشت، حالا برای این رقابت ها به تیم ملی آرژانتین دعوت شده است. همچنان پائولو دیبالا نیز علیرغم سپری کردن فصلی نه چندان خوب در یوونتوس، در لیست مسافران به برزیل جای دارد.

 

نام بازیکنان دعوت شده به تیم ملی آرژانتین به این شرح است:

 

دروازه بانان: استبان اندرادا، فرانکو آرمانی، آگوستین مارسین.

 

مدافعان: رنزو ساراویا، نیکولاس اوتامندی، خوان فویث، جرمن پتسلا، رامیرو فونز موری، میلتون کاسکو، نیکولاس تاگلیافیکو و مارکوس آکنا.

 

هافبک ها: رودریگو دی پائول، لاندرو پادرس، روبرتو پریرا، جیووانی لو سلسو، آنخل دی ماریا، گایدو رودریگز و اسکوئیل پالاسیوس.

 

مهاجمان: لیونل مسی، سرجیو آگوئرو، پائولو دیبالا، ماتیاس سوارز و لائوتارو مارتینز.

 

تیم ملی آرژانتین آرژانتین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی آرژانتین آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگنده های دانمارک در اوکراین!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش ایسنا، دانمارک پس از دریافت تاییده از آمریکا، ۲۴ جنگنده اف-۱۶ خود را به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار به آرژانتین می‌فروشد.

«ترولس لوند» وزیر دفاع دانمارک روز سه‌شنبه با «لوئیس پتری» همتای آرژانتینی خود در بوینس‌آیرس دیدار و قرارداد فروش این جنگنده‌ها را امضا کرد.

بلومبرگ نوشت این کشور واقع در منطقه نوردیک اروپا پیشتر ۱۹ فروند جنگنده اف-۱۶ خود را به اوکراین هبه کرده بود و قرار است ناوگان هوایی کنونی خود را با جنگنده‌های «اف-۳۵» جایگرین کند؛ با این حال تحویل جنگنده‌های جدید به کپنهاگ به دلیل موانع فناوری در شرکت «لاکهید مارتین» آمریکا، با تاخیر مواجه شده است.

وزیر دفاع دانمارک گفته انتظار می‌رود تحویل اف‌-۱۶‌ها به آرژانتین در «سال‌های پیش‌رو» انجام شود و عقد این قرارداد با «هماهنگی نزدیک» آمریکا انجام شده است.

برخلاف اعمال سیاست‌های ریاضت اقتصادی از سوی دولت «خاور میلی» در آرژانتین، اما او تاکید کرده قصد دارد توانایی‌های دفاعی این کشور را تقویت کند.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888825

دیگر خبرها

  • برترین لایی‌های بازیکنان در رقابت‌های لالیگا در فصل 2023/24 / فیلم
  • عکس| جنگنده های دانمارک در اوکراین!
  • مسی ارزان شد: قیمت لئو را باور نمی‌کنید!‏
  • رئیس‌جمهور آرژانتین: اسرائیل در غزه هیچ افراطی مرتکب نمی‌شود
  • جنگنده های دانمارک در اوکراین!/ عکس
  • تیم ملی آرژانتین یک کاپیتان جدید دارد (عکس)
  • اسکالونی: تنها جایگاه مسی و دی‌ماریا تضمین شده است
  • جنگنده‌های دانمارک به‌جای اوکراین به آرژانتین می‌روند
  • آرژانتین 3-1 کاستاریکا؛ کامبک به سبک آلبی‌سلسته
  • پیروزی آرژانتین مقابل کاستاریکا در دیداری دوستانه