Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از پرداخت ۷ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بخش روستایی کشور خبر داد و گفت: نزدیک به ۱۰ هزار میلیارد تومان دیگر نیز در بانک ها بررسی می‌شود. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محمد امید عصر امروز در بازدید از واحدهای تولیدی شیرآلات شهرک صنعتی گرمی اظهار داشت: پروژه های اشتغال زایی بخش روستایی از حمایت ویژه برخوردار است تا زمینه اشتغال زایی جوانان در روستاها تسهیل شود و بتوان رونق اقتصادی روستا را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در استان اردبیل و شهرستان گرمی نیز اقدامات مطلوبی آغاز شده و از واحدهای تولیدی شیرآلات با پرداخت تسهیلات حمایت خواهد شد؛ با توجه به محرومیت گرمی سرمایه گذاری بخش خصوصی قابل تقدیر و مورد حمایت است.

تهران| بانک‌ها ملزم به ارائه گزارش در زمینه خدمات و تسهیلات به کارآفرینان شدندپرداخت تسهیلات رونق تولید در استان سمنان افزایش یافت784 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان سمنان پرداخت شد

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با اشاره به مشارکت بنیاد مستضعفان در برخی طرح های اشتغال زا افزود: معاونت توسعه روستایی نیز کاهش سود برخی تسهیلات را متعهد شده است و در اجرای این مهم توجه ویژه به گرمی خواهیم داشت.

امید در خصوص مشکلات آبرسانی بخش موران نیز اظهار کرد: با توجه به مشارکت بنیاد مستضعفان، کمک خواهیم کرد تا فاز نخست پروژه در هفته دولت به اتمام برسد و مشکل آب روستاهای این بخش رفع شود‌.

وی در خصوص آخرین وضعیت طرح آمایش سرزمینی روستاها تصریح کرد: در سال های 96 و 97 مجموعا آمایش 9 هزار روستا عملیاتی شده و امسال نیز آمایش 5 هزار روستای دیگر عملیاتی خواهد شد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: انتظار می رود 80 درصد روستاهای زیر 20 خانوار به اتمام برسد و در عین حال تسهیلات اشتغال نیز به سمت روستاهایی که آمایش دارند معطوف خواهد شد‌.

امید با اشاره به تامین بخشی از منابع از محل منابع کشوری افزود: این مهم موجب می شود طرح های ملی با زنجیره ارزش مورد حمایت قرار گیرد و در استان اردبیل نیز ظرفیت اجرای این طرح ها وجود دارد.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی واحدهای روستایی با مشارکت مردمی و تسهیلات ساخت ویلایی ساخته می‌شود

مجید جودی معاون بازسازی بنیاد مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه بخش عمده ای از تحقق شعار سال مبنی بر افزایش تولید با استفاده از مشارکت های مردمی در اجرای پروژه‌های مسکن روستایی محقق می شود گفت: تمامی پروژه های مسکن روستایی در کشور با استفاده از ظرفیت های مردمی روستاییان اجرا می شود و در حال حاضر با استفاده از عرضه اراضی و پرداخت تسهیلات مسکن روستایی این امر محقق شده است.

وی افزود: بخش عمده ای از واحدهای مسکن روستایی با استفاده از توان روستاییان از مناطق مختلف نوسازی و بازسازی شده اند که این امر نشان می دهد استفاده از ظرفیت های مردمی چه میزان در رشد و توسعه پروژه های مسکونی نقش  دارد‌.

جودی تاکید کرد: پرداخت تسهیلات مسکن روستایی از سوی بانک ها و همچنین عرضه زمین زمینه را برای حضور بیشتر روستاییان در کشور و در تحقق ساخت ۳۵۰ هزار واحد مسکونی فراهم می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تمامی واحدهای روستایی با مشارکت مردمی و تسهیلات ساخت ویلایی ساخته می‌شود
  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • پرداخت تسهیلات کم بهره، راهکار توسعه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت