Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سفر معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری بار دیگر مشکل آبرسانی به بخش محروم موران واقع در شهرستان گرمی مطرح شد. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، عصر امروز در سفر معاون توسعه روستایی کشور بار دیگر محرومیت شهرستان گرمی با مسئولان کشوری مطرح و نماینده مردم گرمی در مجلس خواستار رفع مشکل آبرسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرحمایت میرزاده با بیان اینکه این پروژه سال ها است گرفتار وعده و وعید شده خواستار پاسخگویی قاطع مسئولان  دولتی در خصوص زمان اتمام این پروژه شد.

185 پروژه محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی اردبیل اجرا شدطرح‌های محرومیت‌زدایی کمیته امداد در مناطق حاشیه‌نشین اردبیل اجرا می‌شودبسیج سازندگی به دنبال محرومیت‌زدایی با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی است

وی افزود: اتمام این پروژه در تیر ماه سال 96 وعده داده شد اما فعلا خاتمه نیافته و انتظار می رود اگر آب و فاضلاب روستایی قادر به اتمام آن نیست با صراحت اعلام کند.

در پاسخ به این مطالبه استاندار اردبیل از برنامه ریزی جهت اتمام این پروژه آبرسانی خبر داد و گفت: این پروژه از پیش نیازهای سفر رئیس جمهور است و به ویژه دو حوزه آب روستایی و راه در اولویت است.

اکبر بهنامجو با بیان اینکه تامین اعتبار آب موران با جدیت دنبال می شود، افزود: سفر رئیس جمهور در مرداد ماه بوده و اعتبارات این پروژه پیگیری خواهد شد.

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی نیز با اشاره به اینکه پروژه آب موران در 3 فاز اجرا می شود، تصریح کرد: فاز اول 90 درصد پیشرفت و فاز دوم 50 درصد پیشرفت دارد وفاز سوم فعلا به عقدقرارداد نرسیده است؛ مجموع فاز ها آب شرب 64 روستا را تامین خواهد کرد.

به نژاد گفت: با توجه به پیشرفت مطلوب، فاز اول را می توان در اسفند ماه سال 98 و فاز دوم را تنها در یک سال و در سال 99 به اتمام رساند.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول عملیات آبرسانی به ۴ شهر ۶۰ درصد پیشرفت دارد

سید حمزه محقق در بازدید از پروژه آب چهار شهر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: فاز اول پروژه انتقال آب شرب از سد کوثر به چهار شهر دهدشت، سوق، لنده و چرام در دست اقدام است.

وی ابراز داشت: لوله گذاری ۱۳ کیلومتر از ۲۸ کیلومتر فاصله تصفیه خانه سد کوثر تا شهر دهدشت انجام شده است.

محقق با بیان اینکه فاز اول دارای پنج عدد مخزن است، تصریح کرد: سه عدد از این مخزن‌ها کامل به اتمام رسیده و دو مخزن دیگر در دست اجرا است.

فرماندار کهگیلویه گفت: تا پایان سال جاری حداقل ۲۱ کیلومتر از لوله گذاری فاز اول انجام خواهد شد.

محقق زاده پیشرفت فیزیکی فاز اول این پروژه را قریب ۶۰ درصد خواند تاکید کرد: فازهای دوم و سوم باید در کمیته برنامه‌ریزی استانی مطرح و تصمیمات خوبی در سطح وزارتخانه اخذ شده و تا پایان دولت این طرح به بهره برداری برسد.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به بهره مندی ۳۵۰ روستا از آب شرب در طول مسیر خاطر نشان کرد: رفع کامل تنش آبی در این مسیر و برخورداری بالغ بر ۲۴۰ هزار نفر از آب شرب پایدار در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6078954

دیگر خبرها

  • فاز اول عملیات آبرسانی به ۴ شهر ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • اتمام زیرساخت‌های آبرسانی به نهضت ملی مسکن بافق
  • درجلسه شورای قضایی گیلان مطرح شد
  • اجرای ۸ پروژه آبرسانی در سلطانیه
  • برنامه‌ریزی برای آبرسانی به حدود ۲۰۰ روستای کرمانشاه
  • تحقق شعار سال با تولید مسکن و رفع محرومیت روستاها ضروری است
  • اجرای ۸ پروژه آبرسانی در شهرستان سلطانیه
  •  بررسی پروژه‌های آبرسانی به روستا‌های دارای تنش آبی استان کرمانشاه
  • تأمین آب شرب ۵۴ روستا و شهر با طرح آبرسانی آتشگاه
  • بازدیدمعاون وزیرنیرو از طرحهای محرومیت زدایی چهارمحال وبختیاری