Web Analytics Made Easy - Statcounter

فابیو پاراتیچی هم اکنون در میلان حضور دارد و گفته می‌شود در هتل پاریگی، یا با نماینده نزدیک به باشگاه تاتنهام و یا با پپ گواردیولا ملاقات خواهد کرد. 

طرفداری- فابیو پاراتیچی، عصر امروز به همراه اوزه بیو دی فرانچسکو، سرمربی اخراجی باشگاه رم در میلان دیده شد، او لحظاتی بعد به همراه دی فرانچسکو، وارد هتل پالازو پاریگی در شهر میلان شدند، هتلی که لحظاتی قبل پپ گواردیولا وارد آن شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پپ گواردیولا برای یک مراسم خیریه، سه روز در میلان حضور خواهد شد و در هتل پاریگی اقامت خواهد داشت، همین مسئله گمانه زنی‌هایی را مبنی بر اینکه شاید فابیو پاراتیچی، دیداری با سرمربی حال حاضر منچسترسیتی داشته باشد را مطرح کرد، البته تا این لحظه منبع موثقی در این خصوص اظهار نظر نکرده است.

اما خروج فرانک تریمبولی از  هتل پاریگی، باعث شد تا رسانه‌ها این ایده را مطرح کنند که این ایجنت بریتانیایی که رابطه نزدیکی با رئیس باشگاه تاتنهام دارد، برای صحبت با پاراتیچی در خصوص احتمال حضور مائوریسیو پوچتینو در یوونتوس، به هتل پاریگی رفته است.

تا این لحظه کسی دقیقاً نمی‌داند در ذهن مدیر یوونتوس چه می‌گذرد، از طرفی آگرستی و دی ماریتزیو معتقدند که سیمونه اینزاگی و مائوریتسیو ساری دو گزینه اصلی سران یوونتوس هستند و فعلاً ساری به یوونتوس نزدیک تر است، لوکا مومبلانو که پس از اعلام انتقال کریستیانو رونالدو و جدایی مکس الگری، حالا به یکی از منابع قابلِ اعتماد در میان هواداران یوونتوس تبدیل شده، می‌گوید پپ گواردیولا همچنان گزینه اصلی یوونتوس است و اگر گواردیولا پاسخ منفی خود را به یوونتوس بدهد، کونته به عنوان سرمربی یوونتوس معرفی خواهد شد. اتفاقی که با توجه به توافق آنتونیو کونته با باشگاه اینتر، کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد.

تامنتظر اخبار تکمیلی باشید. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۸۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دو نماینده از خراسان رضوی در مسابقات بین المللی کبدی در بابلسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مسابقات بین المللی کبدی ارتش‌های جهان، سیزم از ۱ اردیبهشت به مدت ۷ روز در بابلسر برگزار می‌شود.

از خراسان رضوی علیرضا نوده‌ای به عنوان کمیته اجرایی و امیر خادمی به عنوان داور بین المللی در این مسابقات حاضر خواهند بود.

دیگر خبرها

  • جیمی کرگر: آرسنال آرتتا در خطر تبدیل شدن به تاتنهام پوچتینو است!
  • ریوالدو: مورینیو گزینه مناسبی برای هدایت بارسلوناست؛ ژوزه انسانی بزرگ و یک برنده است
  • پیولی: کیفیت تغییر نتیجه مقابل رم را نداشتیم
  • کری سرمربی سردار آژمون برای تیم شکست ناپذیر اروپا
  • درگیری هواداران با ستاره‌های میلان: خجالت بکشید!
  • بازیکنان رم، برد مقابل میلان را به ایوان اندیکا تقدیم کردند / عکس
  • سردار آزمون به میلان رسید
  • ۱۰ بار حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرمربی؛ آنچلوتی به رکورد گواردیولا رسید
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • حضور دو نماینده از خراسان رضوی در مسابقات بین المللی کبدی در بابلسر