Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@08:48:58 GMT

یک کشته و ۴ مصدوم بر اثر گازگرفتگی در بیمارستان محک

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۸۲۸۸

یک کشته و ۴ مصدوم بر اثر گازگرفتگی در بیمارستان محک

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از گازگرفتگی در زیرزمین یک مجتمع درمانی در دارآباد خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و چهار زخمی برجای گذاشت. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳ اجتماعی پزشکی حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر گازگرفتگی مرگبار در یک مجتمع درمانی در دارآباد درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 15:16 امروز یک مورد حادثه گرفتار شدن داخل چاه در یک مجتمع درمانی در دارآباد به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حاثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک مجتمع درمانی بزرگ بود که کارگران در قسمت چاه فاضلاب در طبقه منفی سوم آن مشغول لایروبی داخل چاه بودند.

وی ادامه داد: طبق مشاهدات اولیه در آنجا از گالنهای حاوی مایعات بازکننده لوله چاه استفاده شده و منجر به متصاعد شدن گازهای خطرناک و بی‌حالی چند نفر در طبقه منفی سوم شده بود که این افراد در دهانه چاه نقش بر زمین بودند.

ملکی تصریح کرد: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود یک نفر داخل چاه فاضلاب سقوط کرده که آتش‌نشانان بلافاصله این افراد را از محیط آلوده به مواد شیمیایی خارج کردند که هر چهار نفر دچار مسمومیت شده و به همان بخشهای مرکز درمانی منتقل شدند.

به گفته سخنگوی آتش‌نشانی تهران فرد گرفتار شده داخل چاه نیز توسط آتش‌نشانان خارج و مشخص شد وی جان خود را از دست داده است.

فیلم/ خارج کردن 3 جسد از میان آوار تعمیرگاه خودرو

انتهای پیام/

R1370/P/S2,24,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط آتش‌نشانی تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش نشانی تهران آتش نشانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۸۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو سواری ۶ مصدوم برجای گذاشت

محمود شمسی پور دهکردی رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی خودروی سواری پراید در محور سودجان به سمت شهرکرد باعث مصدومیت ۶ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

صدور دستور توقیف ۱۳۵ دستگاه خودروی شوتی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: ۶ مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان کاشانی انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انحراف خودروی سواری ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی خودروی سواری در راور یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی خودرو سواری ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • برخورد پراید و لیفان در رابر یک کشته و ۶ مصدوم داشت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف رابر
  • برخورد پراید با لیفان در رابُر ۶ مصدوم و یک کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین - زنجان
  • 6 مصدوم در تصادف پیکان و پیکان بار
  • لحظه برخورد کشتی با پل ۱۰ کیلومتری | سقوط هولناک خودروها به دریا و مرگ چندین نفر + فیلم
  • تصاویر برخورد کشتی با پل ۱۰ کیلومتری | سقوط هولناک خودروها به دریا و مرگ چندین نفر