Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@03:57:24 GMT

خواهرخواندگی ۴۸ مدرسه خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۸۳۰۲

خواهرخواندگی ۴۸ مدرسه خراسان جنوبی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، واقعی ، مدیر کل آموزش و پرورش استان در مراسم انعقاد پیمان نامه این طرح  گفت: این پیمان نامه بین مدارس مبدأ یا همان برخوردار با مدارس مقصد یا همان غیر برخوردار امضا شده و ۴۸ آموزشگاه به صورت دو به دو در این طرح مشارکت می‌کنند.

وی افزود: حمایت مدارس از یکدیگر شامل امور خدماتی، پشتیبانی، پرورشی، ورزشی و آموزشی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعی هدف گذاری این طرح را گسترش عدالت آموزشی و کاهش محرومیت دانست و گفت: ایجاد همدلی، تقویت حسن نوع دوستی، ترویج فرهنگ شکرگذاری، مثبت اندیشی و تقویت احساس تعلق به مدرسه و جامعه، ارتقاء فرهنگ عمومی مشارکت، تلاش برای بسط فرهنگ نیکو کاری و تعاون از مهمترین اهداف کیفی این طرح ملی است.

این پیمان نامه به صورت نمادین بین دبیرستان‌های شهید طوبی تاجریزی با هنرستان ام البنین و دبیرستان‌های علامه حلی با دبیرستان ۱۵ خرداد بیرجند منعقد شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۸۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۴۰۰ انشعاب غیرمجاز آب در خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از شناسایی ۴۰۰ انشعاب غیرمجاز آب در شهرها و روستاهای استان خبر داد و گفت: دارندگان غیرمجاز آب منتظر جریمه‌های سنگین باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی دوستی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استفاده کنندگان غیرمجاز از آب در سطح شهرها و روستاهای استان در صورت عدم مراجعه برای تعیین تکلیف انشعاب آب نصب شده مشمول پرداخت جرایم مطابق قانون مقابله با انشعابات غیر مجاز می‌شوند. سال گذشته بیش از 400 فقره انشعاب غیرمجاز آب در شهرها و روستاهای استان شناسایی، تعیین تکلیف، قطع یا مجاز شد.

وی انشعابات غیرمجاز را معضلی برای تأمین پایدار آب عنوان کرد و افزود: این انشعابات علاوه بر دامن‌زدن بر تشدید کم‌آبی‌ها، موجب آلودگی شبکه توزیع آب، کاهش طول عمر شبکه توزیع آب به علت سوراخ‌گیری غیراصولی، تضییع حقوق مشترکان قانونمند، افزایش هدررفت آب و تخریب دستگاه‌های اندازه‌‌گیری آب شده و مشکلات تأمین آب را دامن می‌زند. به منظور مدیریت شبکه توزیع آب استان، پیمایش مشترکان انجام می‌شود و در مسیر پیمایش شبکه توزیع، با متخلفان و هرگونه انشعاب غیرمجاز آب بشدت برخورد می‌کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی افزود: خسارات مستقیم و غیر مستقیم ناشی از این گونه انشعابات باعث شده است که طی سال‌های اخیر شرکت آب و فاضلاب استان نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته و برخورد با عاملین برقراری این گونه انشعابات را با انسجام بیشتری مورد پیشگیری قرار دهد.

دوستی به افرادی که به صورت غیرمجاز از شبکه توزیع آب برداشت می‌کنند، هشدار داد: این گونه افراد فرصت دارند نسبت به قانونی کردن انشعاب به ادارات آبفا در شهرهای استان مراجعه کنند در غیر این صورت با توجه به شروع فصل گرما از یک ماه آینده بدون هیچ بخشودگی برخورد و مشمول جرایم سنگین مالی خواهند شد. مرکز ارتباطات مردمی آبفا (سامانه 122) به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با انشعاب‌های غیرمجاز است تا در این زمینه اقدام لازم صورت گیرد.

نصب 88 دستگاه کنتور هوشمند بر چاه‌های آب استان

عباس سارانی نیز در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته 88 کنتور هوشمند آب و برق بر روی چاه‌های آب در استان نصب شد.نصب این کنتورها با هدف صیانت و مدیریت بهینه منابع آبهای زیرزمینی در حال انجام است.

وی افزود: نصب کنتورهای هوشمند آب و برق در کنار سایر پروژه‌های طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی به مدیریت مصرف منابع آب‌ زیرزمینی کمک می‌کند و اجرای آن نیز تا تجهیز همه چاه‌های استان ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: تمامی چاه‌های کشاورزی فعال و برقی استان به کنتور هوشمند آب و برق مجهز شده‌اند که در مدیریت مصرف آب و برق تاثیر بسزایی داشته است. بیش از 78 درصد چاه‌های آب شرب و بیش از 70 درصد چاه‌های صنعت و خدمات استان نیز مجهز به کنتور هوشمند آب و برق شده‌اند. براساس مصوبه شورای حفاظت از منابع آب استان دستگاه‌های اجرایی نیز موظف هستند نسبت به نصب کنتور هوشمند آب و برق بر روی چاه‎‌های آب خود اقدام کنند.

انتهای پیام / 252

دیگر خبرها

  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • حضور بانوان در عرصه‌های هنر، نقطه قوتی برای تقویت فرهنگ اسلامی است
  • مدرسه مجازی آموزش‌و‌پرورش در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان راه‌اندازی می‌شود
  • حضور موثر بانوان در عرصه‌های هنری نقطه قوت تقویت فرهنگ اسلامی است
  • ۱۳ مدرسه در سایت نهضت ملی مسکن خراسان شمالی احداث می‌شود
  • امروز؛ آموزش غیر حضوری مدارس چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر
  • مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیر حضوری شد
  • تعطیلی مدارس شهرستان جیرفت در روزهای سه شنبه و چهارشنبه
  • انعقاد تفاهم نامه فی مابین سازمان انرژی اتمی، دانشگاه بیرجند و سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی
  • شناسایی ۴۰۰ انشعاب غیرمجاز آب در خراسان جنوبی