Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@14:37:23 GMT

ژست عوام‌فریبانه «بولتون» درباره ونزوئلا

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۸۳۶۵

ژست عوام‌فریبانه «بولتون» درباره ونزوئلا

مشاور امنیت ملی کاخ سفید با ژستی عوام‌فریبانه تلاش کرد بر نیات واقعی واشنگتن درباره ونزوئلا سرپوش بگذارد.

به گزارش مشرق، جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز سه شنبه در پیامی توئیتری بار دیگر به تکرار مواضع خصمانه واشنگتن علیه ونزوئلا پرداخت.

بیشتر بخوانید:

«مادورو» در نشست سران عدم تعهد شرکت می‌کند

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در این خصوص با ژستی عوام فریبانه ادعا کرد: مادورو (رئیس جمهوری ونزوئلا) به سرقت ثروت ونزوئلا بیش از مردم این کشور از ثروت این کشور برداشت می کند!

جان بولتون در این خصوص ادامه داد: به نهادها درباره نقشه های غیرقلانونی مادورو پیرامون فرار از تحریم ها هشدار داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالیست که نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا پیشتر در سخنانی تصریح کرده بود که هدف آمریکا از مداخله در امور داخلی کشورش چپاول منابع طبیعی کاراکاس است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس تحریم ها جان بولتون نیکلاس مادورو ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بولتون: بازدارندگی اسرائیل و آمریکا شکست سنگینی خورد

به گزارش خبرآنلاین بولتون ساعتی پیش در مصاحبه با شبکه خبری سی‌ان‌ان، در مورد جلسه امروز شورای امنیت که به درخواست رژیم صهیونیستی و برای بررسی حمله تلافی جویانه ایران به این رژیم برگزار خواهد شد، گفت که مطمئناً در شورای امنیت اتفاقی رخ نخواهد داد.

وی افزود: آنچه که امشب رخ داد، شکست سنگین بازدارندگی آمریکا و اسرائیل در ابعاد ۲۰۰ فروند موشک بالستیک، کروز و پهپاد بود.

بولتون برقراری دوباره بازدارندگی از سوی واشنگتن و تل آویو را لازم دانست و گفت: واکنش اسرائیل نباید همتراز (حمله ایران) بلکه به مراتب شدیدتر از آن باشد. چرا که زمانی که بازدارندگی از بین می رود، برای برقراری دوباره آن باید برای طرف متخاصم روشن ساخت که هر دستاوردی که امیدوارند در حملات آتی کسب کنند به مراتب کمتر از خساراتی است که متحمل خواهند شد.

به نقل از ایرنا مشاور پیشین امنیت ملی دولت ترامپ با بیان اینکه مهمترین رخداد، اقدام امشب ایران و پرتاب موشک های کروز و بالستیک از قلمرو خود به اسرائیل بود، ادعا کرد: گرچه موشک هایی که امشب پرتاب شدند دارای کلاهک هسته ای نبودند، ولی معلوم نیست که چه زمانی این موشک ها دارای کلاهک هسته ای باشند، بنابراین اکنون فرصتی برای نابودی برنامه هسته ای ایران است و امیدوارم که رئیس جمهوری آمریکا، بنیامین نتانیاهو را از این اقدام منصرف نکند.

وی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی نیوزمکس نیز مدعی شده بود: دولت آمریکا از همان ابتدا با حمله حماس با قاطعیت برخورد و فکر نکرد که این حمله بخشی از عملیات بزرگتر به نام حلقه آتش اطراف اسرائیل خواهد بود.

بولتون در این مصاحبه ادعا کرد که اعتقاد دارد حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی نیروهای آمریکایی را وارد عمل کند و حتی تا خاک ایران پیش ببرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894986

دیگر خبرها

  • هشدار مادورو درباره جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه
  • هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید نتانیاهو علیه ایران
  • هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید «نتانیاهو دیوانه» علیه ایران
  • جان بولتون: حمله ایران شکست بزرگ بازدارندگی آمریکا و اسرائیل بود
  • جان بولتون : حمله ایران شکست بزرگ بازدارندگی آمریکا و اسرائیل بود
  • بولتون: بازدارندگی اسرائیل و آمریکا شکست سنگینی خورد
  • دومین نشست اضطراری کاخ سفید؛ گفتگوی بایدن و نتانیاهو
  • دومین نشست اضطراری اعضای تیم امنیت ملی آمریکا در کاخ سفید؛ گفتگوی بایدن و نتانیاهو
  • بولتون: بایدن مقصر اصلی حمله ایران به اسرائیل است
  • نشست فوری و اضطراری کاخ سفید درباره پاسخ ایران به حمله اسرائیل