Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-16@07:47:41 GMT

واریز مرحله دوم وام ضروری بازنشستگان سال ۹۸

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۸۳۸۳

واریز مرحله دوم وام ضروری بازنشستگان سال ۹۸

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: تا ساعاتی دیگر مرحله دوم وام ضروری سال ۹۸ به حساب متقاضیان واریز می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید میعاد صالحی گفت: تا ساعات پایانی امشب (سه شنبه ۳۱ اردیبهشت) مرحله دوم وام ضروری قرض الحسنه ۵ میلیون تومانی به حساب ۳۲ هزار و ۵۰۰ نفر از بازنشستگان واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۳۴ هزار نفر وام دریافت کرده اند، گفت: وام مابقی متقاضیان تا شهریورماه به صورت مرحله بندی به حساب متقاضیان واجد شرایط واریز می‌شود.

صالحی با اشاره به اعتبار ۲ هزار میلیاردی تخصیص داده شده توسط بانک صادرات برای ارائه تسهیلات به بازنشستگان، گفت: این وام به مبلغ ۵ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد است که برای ۴۰۰ هزار نفر در نظر گرفته شده بود و به درخواست‌های ثبت شده واجد شرایط تعلق خواهد گرفت.

صالحی با تصریح این مطلب که این تسهیلات در هر ماه با توجه به اعتبارات تخصیصی بانک عامل به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود، افزود: مدت بازپرداخت وام ضروری ۳۶ ماه است و پس از پرداخت، ماهانه ۱۵۰ هزار تومان از حساب وام گیرنده کسر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بازنشستگان صندوق بازنشستگی مستمری وام ضروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۸۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۷ میلیارد تومان به حساب مددجویان کردستانی واریز شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طوسی صبح یکشنبه به خبرنگاران رسانه‌های استان کردستان اعلام کرد: براساس مصوبه مجلس مستمری مددجویان با افزایش ۳۰ درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده که در ۲۰ فروردین ماه جاری به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

وی افزود: در فروردین ماه ۱۰۷ میلیارد تومان مستمری به حساب مددجویان کردستانی واریز شد.

طوسی گفت: با لحاظ شدن این میزان افزایش، مددجویان یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: سال گذشته ۸۳۵ میلیارد تومان مستمری و کمک معیشت ماهیانه به حساب ۷۱ هزار خانوار تحت حمایت واریز شد.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان عنوان کرد: این نهاد در کنار پرداخت مستمری و کمک معیشت ماهیانه خدماتی مانند اشتغال، مسکن، درمان، تحصیل، جهیزیه و کمک به ازدواج و … ارائه می‌دهد.

کد خبر 6077557

دیگر خبرها

  • برای این افراد یارانه۴۰۰ هزار تومانی واریز شد
  • ۱۰۷ میلیارد تومان به حساب مددجویان کردستانی واریز شد
  • یارانه دهک‌ های ۱ تا ۳ واریز شد
  • یارانه‌بگیران بخوانند/ به حساب این افراد یارانه ۴۰۰ هزار تومانی واریز شد
  • فروردین سود سهام عدالت واریز می‌شود؟
  • به حساب این افراد پول واریز شد
  • یارانه دهک های ۱ تا ۳ واریز شد
  • یارانه ۴۰۰هزار تومانی سه دهک اول واریز شد
  • یارانه فروردین دهک‌های اول تا سوم واریز شد
  • یارانه دهک‌های ۱ تا ۳ واریز شد