Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@09:30:34 GMT

آیا شفر دوباره سرمربی استقلال می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۸۴۷۴

سرمربی سابق استقلال هنوز توافقی برای جدایی از این تیم نکرده است. باشگاه هم با او صحبتی ندارد، رقم سنگین جدایی او از ایران اوضاع را پیچیده‌تر می‌کند. آفتاب‌‌نیوز : همان روزی که پیرمرد آلمانی به جای «اخراج» با حکم «تعلیق» مواجه شد، می‌شد پیش‌بینی کرد او به زودی مشکلات بزرگی را برای استقلال رقم می‌زند. رقم هنگفت قرارداد او آبی‌های پایتخت را وارد بحران بزرگی کرده که شاید سرانجام جالبی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او و دستیارانش همچنان وضعیت مشخصی ندارند. مثلا وقتی وینفرد شفر تصمیم گرفت وارد اردوی استقلال شود، مانع حضور او شدند. دستیاران او اما در تمرینات تیم امید استقلال حضور پیدا کردند اما جایی در تیم اصلی ندارند. به نظر می‌رسد باشگاه استقلال می‌خواهد در مقابل وینفرد شفر یک سیاست «استمرارطلبانه» داشته باشد.
استقلال اگر بخواهد قرارداد وینفر شفر را فسخ کند، باید رقمی حدود 15 میلیارد تومان پرداخت کند. این پول برای باشگاه استقلال رقم کمی نیست و اوضاع دشوار مالی فوتبال ایران هم مزید بر علت شده تا باشگاه تمام تلاشش را به کار بگیرد تا از پرداخت این رقم سنگین فراری باشد. بنابراین همه انتظار دارند استقلال با شفر به یک توافق همه جانبه دست پیدا کند. اتفاقی که هنوز رخ نداده است. در این میان سیاست‌هایی به کار گرفته شد تا سرمربی آلمانی درگیر حاشیه‌هایی باشد تا نام استقلال از او دور شود. ابتدا اخباری منتشر شد که مدعی بود مدرک پسر وینفرد شفر جعلی است! ادعایی که برای نخستین بار در ایران مطرح شده که همین باعث شده تعدادی از فوتبال‌دوستان باور داشته باشند این شایعه قرار است به سلاحی قدرتمند برای باشگاه استقلال تبدیل شود. مثلا اگر آبی‌ها پیگیری کنند، شاید اتفاق‌های ناگواری برای پسر پیرمرد آلمانی رخ دهد و آن‌ها انتظار دارند با این اهرم فشار به توافقی به‌صرفه‌تر با وینفرد شفر دست پیدا کنند.


وینفرد شفر و وکیلش هنوز در ایران حاضر هستند. آن‌ها هنوز منتظر تماس باشگاه‌ استقلال مانده‌اند. غافل از این که باشگاه هیچ برنامه‌ای برای تماس با آن‌ها ندارد. استقلالی‌ها منتظر هستند تا وینفرد شفر از حضور در ایران خسته شود و برای یک توافق مظلومانه مقابل باشگاه تسلیم شود. اما این سیاست می‌تواند به ضرر استقلال باشد. شاید مرد آلمانی تصمیم بگیرد تا گرفتن کامل پولش در ایران بماند. آن وقت استقلال از شمشیر دو لبه‌ای که خودش آن را طراحی کرده، زخم عظیمی بر بدنه خود خواهد دید.
تا این لحظه، استقلال تمام تلاشش را کرده تا از پرداخت کامل پول شفر فراری باشد. آن‌ها هر سیاستی را به کار گرفته‌اند تا شفر را قربانی کنند. مدرک پسرش را جعلی خواندند، ده‌ها ادعای مختلف را به او نسبت دادند و حتی تصویری از دیدار او با مهدی رحمتی منتشر شد، تصویری که به دوران حضور استقلال بر روی نیمکت تیم بازمی‌گشت. حتی چند کانال تلگرامی استقلالی مدعی شدند وینفرد شفر ایران را ترک کرده است! هم تلاش‌های استقلال برای فراری دادن شفر هنوز جواب نداده است، قرارداد یک میلیون دلاری او آن‌قدر ارزشمند است که مرد آلمانی پای آن ایستادگی کند. و البته که آن‌قدر ارزشمند است که باشگاه استقلال هم نخواهد آن را پرداخت کند.
عاقبت این رفتارها مشخص نیست. استقلال حالا به دنبال یک سرمربی خارجی است. شاید در نهایت آن‌ها مجبور شوند به بازگشت شفر راضی شوند. خبری که از بوی عجیب حرف‌های مدیران استقلال چندان هم بعید نیست. حالا که مدیران استقلال علاقه‌ای هم به ادامه کار با فرهاد مجیدی به عنوان یک سرمربی ندارند، شفر ممکن است هم‌چنان بهترین سرمربی خارجی در مدار استقلال باشد. استقلال آن‌قدر در بحث شفر بدشانس بود که حتی پیشنهاد تیم‌های اماراتی هم مورد تایید او واقع نشد. به دلیل تغییر قانون کشور آلمان، اگر شفر به امارات می‌رفت باید نیمی از حقوقش را به عنوان مالیات پرداخت می‌کرد!
خبرآنلاین 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شفر استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۸۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!

بازیکن پیشین تیم فوتبال سپاهان بر این اعتقاد است که تیم تحت هدایت ژوزه مورایس حتی بدون سرمربی هم می‌تواند جزو سه تیم بالای جدول لیگ برتر باشد. - اخبار ورزشی -

احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت دو تیم استقلال و پرسپولیس که مدعیان اصلی قهرمانی در بیست‌وسومین دوره لیگ برتر هستند، اظهار داشت: پرسپولیس با تغییراتی که داشت روند مثبتی پیدا کرده است و از لحاظ فوتبالی و تاکتیکی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد. آنها در چند پست حساس نیاز به جذب بازیکن داشتند که این کار انجام شد و حالا شرایطی مثل پایان فصل گذشته دارند.

سپاهان با شکار قو مدعی ماند/ ملوان فقط یک نیمه بازی کرد+جدول

 

هافبک سابق تیم‌های استقلال و سپاهان در ادامه افزود: شرایط روحی پرسپولیس به‌عنوان تیم تعقیب‌کننده بهتر از استقلال است، ولی تیمِ نکونام هم انسجام تیمی خوبی داشته و نسبت به حریفش یک امتیاز بیشتر دارد. شانس هر دو تیم برای قهرمانی یکسان است و تیمی قهرمان خواهد شد که با تمرکز بالا و کمترین اشتباه شش بازی پایانی را به پایان برساند.

هافبک پیشین تیم فوتبال سپاهان در مورد برد دیروز سپاهان برابر ملوان و اینکه آیا می‌توان تیم اصفهانی را در بین مدعیان قهرمانی قرار داد، تصریح کرد: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و روی کاغذ و از لحاظ ریاضی سپاهان شانس دارد، ولی این تیم در فاصله شش هفته مانده به پایان مسابقات، هشت امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و جبران این هشت امتیاز در شش بازی بسیار سخت است.

جمشیدیان در واکنش به اینکه گفته می‌شود باشگاه سپاهان می‌خواهد همکاری‌اش با ژوزه مورایس را در انتهای این فصل خاتمه دهد، گفت: شک نکنید ماندن این مربی ضربه بزرگی به سپاهان می‌زند. مورایس یک مربی پرهزینه است و عملکرد فوق‌العاده ضعیفی در سپاهان داشت. او باید تفاوت خودش را با مربیان درجه دو و سه نشان می‌داد که این اتفاق رخ نداد و معمولاً بهانه‌های مختلفی برای نتیجه نگرفتن آورد. سپاهان با همین مهره‌های گرانقیمت و تأثیرگذار، بدون سرمربی می‌تواند جزو سه تیم اول باشد و فکر می‌کنم که اگر رضا فتاحی سرمربی این تیم بود سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت.

صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور مورایس در ایران برای آنهایی خوب بود که از کنارش سود می‌بردند و شما دیدید که او در این دو سال خریدهای افتضاحی برای سپاهان انجام داد. اگر دقت کنید خریدهای استقلال خوزستان خیلی بهتر از خریدهای سپاهان بود. نکته دیگر در مورد سپاهان این است که مورایس در طول فصل در بعضی از بازی‌ها با بدرفتاری بازیکنان در زمین مواجه شد که حتی تصاویر آن در رسانه‌ها و صفحات مجازی هم پخش شد، ولی سرمربی سپاهان جرأت برخورد با بازیکنان را نداشت. سرمربی 100 میلیاردی در این دو سال کاری برای سپاهان انجام نداد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • گلایه‌های تند سیاوش اکبرپور
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • ۵ تعویض برای استقلال ممنوع!
  • این تعویض‌ها برای استقلال ممنوع!
  • متفاوت ترین استوری نکونام با عکس یک هوادار استقلال (عکس)