Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون فرهنگی هنری ابوالفضل در شهرستان منوجان، ۱۰ سال متوالی است که محفل انس با قرآن کریم را برگزار می کند.

«محمد سلیمانی» مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ابوالفضل روستای حسین آباد منوجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به مناسبت میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و ماه نزول قرآن، مراسم شبی در محضر قرآن کریم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد سلیمانی، افزود: مدت ۱۰ سال است که در ماه مبارک رمضان، محفل انس و شبی در محضر قرآن کریم با همکاری مسجد ولیعصر و کانون فرهنگی هنری ابوالفضل در روستای حسین آباد از توابع شهرستان منوجان برگزار می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ابوالفضل روستای حسین آباد، ابراز داشت: این مراسم با دعوت  از کاروان قرآنی شمیم وحی، قاریان ممتاز کشور و گروه تواشیح نورالمهدی از شهرستان میناب  برگزار شد.

وی، بیان داشت: این محفل در راستای ترویج معارف قرآنی برگزار می شود.

سلیمانی، اضافه کرد: از برنامه های جانبی شبی در محضر قرآن کریم،  اهدا جوایز به دختران روزه اولی و قاریان بود.

 

 

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان جشن روزه اولی ها مجلس خراسان جنوبي کانون های مساجد خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد نمایشگاه قرآن گلپایگان مسجد شهرستان منوجان منوجان ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۸۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل شعر ترکی رضوی در تبریز

گلی در جلسه شورای برنامه ریزی رویداد‌های شعر و ادب استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: اجرای طرح ارتقای کارکرد‌های فرهنگی و ادبی مقبره الشعرا با توجه به قرار گرفتن آن در قالب برنامه‌های قرارگاه شهید آوینی در سال جدید با قوت بیشتری پیگیری می‌شود که در قالب این طرح شاهد برگزاری هفت رویداد فرهنگی و ادبی و تولید بیش از ۲۰ محصول فرهنگی چند رسانه‌ای در حوزه شعر و ادبیات خواهیم بود.

وی تداوم جریان شعری مبشرات به عنوان جریان شعر حوزه مقاومت را از جمله رویکرد‌های برشمرد و از برنامه ریزی به منظور برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر مقاومت و پایداری در ماه‌های آینده خبر داد.

گلی برگزاری جشنواره شعر ترکی و فارسی غدیر بناب، جشنواره شعر طنز فاخر استاد کریمی مراغه‌ای، جشنواره ادبی و مردمی حیدربابای شهریار در خشکناب بستان آباد و جشنواره ادبی شهید شاهی میانه با موضوع داستان کوتاه در حوزه ایثار و شهادت را از جمله رویداد‌های شاخص شعر و ادب در شهرستان‌ها برشمرد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی افزود: برگزاری برنامه‌های روز شعر و ادب فارسی به مناسبت سالگرد درگذشت استاد شهریار و روز شعر و ادب فارسی در سطح ملی با همراهی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور، برگزاری آیین بزرگداشت خاقانی در اول بهمن ماه، برگزاری جشنواره استانی شعر فجر و برنامه‌های بزرگداشت هفته حکیم نظامی گنجه‌ای و روز پروین اعتصامی در اسفند ماه از جمله مهمترین رویداد‌های مناسبتی حوزه و شعر و ادب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

وی با بیان این‌که نکوداشت شاعران و شخصیت‌های ادبی از جمله مسئولیت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است از برگزاری آیین بزرگداشت استاد علی نظمی تبریزی همزمان با هفته بزرگداشت سعدی در سوم اردیبهشت ماه در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز خبر داد.

 گلی گفت: تلاش می‌کنیم تا سال ١۴٠٣ به سال جریان ساز در حوزه شعر و ادب استان تبدیل شده و جامعه شعر و ادب استان از ظرفیت انجمن‌های ادبی تبریز بیش از سال‌های گذشته بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • فعالیت های کانون مرزهای یادگیری را گسترش می دهد
  • برنامه های کانون شهرستان سلماس در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سد شهدای تازه شهر
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود
  • برگزاری محفل شعر ترکی رضوی در تبریز