Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@12:28:17 GMT

توضیحاتی درباره تک‌خوانی یک زن در ابیانه

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۸۵۷۵

توضیحاتی درباره تک‌خوانی یک زن در ابیانه

فریدون الهیاری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در این‌باره افزود: «بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، این اقدام در روستای تاریخی و گردشگری ابیانه مربوط به سفری گروهی و دوستانه در هفته گذشته بوده که ارتباطی به تور‌های گردشگری مجوزدار نداشت.»

وی بیان کرد: «این گروه که در حال سفر به استانی دیگر بودند، به ابیانه نیز سفری کوتاه داشتند که آن اقدام نادرست هم در جریان آن سفر در گوشه‌ای از این روستا و در محلی کم تردد صورت گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان اضافه کرد: «پس از اطلاع از موضوع یگان حفاظت میراث فرهنگی مستقر در روستای ابیانه به محل مراجعه و از ادامه آن شرایط جلوگیری کردند.»

وی با اشاره به اینکه تعداد قابل توجهی از مردم در قالب تور‌های گردشگری مسافرت نمی‌کنند، تاکید کرد: «همه تلاش میراث فرهنگی اعمال نظارت بر فعالیت تور‌های گردشگری دارای مجوز است و بر این اساس تور‌های گردشگری و آژانس‌های مسافرتی موظف به حفظ شئونات اسلامی و احترام به فرهنگ و آداب جوامع محلی هستند.»

الهیاری عنوان کرد: «بیشتر تور‌های گردشگری مجوزدار قوانین و مقررات را رعایت می‌کنند و راهکار‌های قانونی جهت برخورد با تخلف‌ها از جمله هنجارشکنی و سایر رفتار‌های خارج از چارچوب وجود دارد.»

وی تصریح کرد: «در این ماجرا نیز دستگاه‌های ذیربط پیگیر هستند تا دیگر شاهد تکرار چنین مواردی در مکان‌های گردشگری نباشیم.»

تصاویری از آوازخوانی یک زن در میان جمعی از گردشگران در روستای ابیانه واکنش‌هایی را روز‌های گذشته از سوی برخی کاربران در فضای مجازی به دنبال داشته است.

ابیانه در فاصله ۴۰ کیلومتری شمال غربی نطنز، در دامنه کوه کرکس، جزو کهن‌ترین روستا‌های کشور از نظر معماری سنتی می‌باشد که آثار و ابنیه‌ای از دوران هخامنشیان تا قاجاریه را در خود دارد.

شهرستان نطنز با جمعیت نزدیک به ۴۷ هزار نفر در فاصله ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: موسیقی پاپ تک خوانی زن استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمان در شبکه‌های تلویزیونی روسیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، سعید شاهرخی در جلسه‌ای که با حضور آن دری ژیلتسوف، سرکنسول کشور روسیه در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، گفت: معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان کرمان در شبکه‌های تلویزیونی روسیه برای ما در اولویت است و این آمادگی وجود دارد تا برای معرفی کرمان محتوا ارائه و کرمان را به شهروندان روسیه معرفی شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان کرمان گفت: نگاه شما به گردشگری به عنوان کلید واژه اصلی است و به طور خاص و ویژه به آن پرداخته می‌شود که در همین راستا اداره کل میراث‌فرهنگی استان کرمان افتخار دارد که میزبان شما در باغ شاهزاده ماهان باشد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری در ۲۸ کشور لغو روادیدیم که یکی از آن ۲۸ کشور، روسیه است گفت: لغو روادید گردشگری گروهی بین دو کشور به طور متفاوت نقد شده و این یکی از نکاتی است که می‌تواند پایه اصلی تعامل ما در استان کرمان باشد.

شاهرخی در ادامه افزود: دوستان ما در حوزه اقتصادی از این مطلب مطلع باشند که در نمایشگاه‌های به میزبانی کشور روسیه رتبه اول به غرفه روابط عمومی ماهان از کرمان داده شده است و امیدواریم در جلسه‌ای که در خدمت شما هستیم به طور مفصل گفت‌وگوی مؤثری داشته باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی کرمان گفت: در نیمه دوم مهرماه همایش بین المللی راه ابریشم با هماهنگی پژوهشگاه میراث فرهنگی، دانشگاه‌های استان کرمان و اداره‌کل میراث‌فرهنگی کرمان برگزار می‌شود که از شما به طور خاص دعوت می‌شود عنوان میهمان ویژه این همایش حضور داشته باشید.

وی ادامه داد: این همایش دو روزه برگزار خواهد شد و بزرگترین شبکه بازرگانی جهان بین سه قاره بزرگ دنیا، راه ابریشم است که امیدواریم میهمان ویژه ما در این همایش بین‌المللی باشید.

شاهرخی گفت: درخواست می‌شود با توجه به لغو روادید دوطرفه و استقبالی که در واقع بین هموطنان دو کشور انجام شده تعریف شود که از طرف سرکنسولگری و وزارت امور خارجه این تلاش انجام که رفت و آمد تسهیل تا هموطنان شما در روسیه به کرمان بیایند.

کد خبر 6080845 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • بازدید رایگان از محوطه‌های تاریخی و موزه‌ها
  • معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمان در شبکه‌های تلویزیونی روسیه
  • سودای جهانی شدن ابیانه چه زمانی محقق می‌شود؟
  • «ابیانه» یاقوت فلات مرکزی ایران/ سودای جهانی شدن محقق می‌شود؟
  • ۳.۵ میلیون نفر در تعطیلات نوروز به کردستان سفر کردند
  • ۱۸میلیارد تومان صرف مرمت بناهای تاریخی کردستان شد
  • کشف بیش از ۳۰ شی عتیقه از قاچاقچیان در رودبار
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد وام به هنرمندان صنایع دستی خراسان جنوبی
  • رونمایی از لوح ثبت ملی آیین پخت سمنوی سادات البرز