Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد داداش زاده، در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مراسم جمع خوانی قرآن کریم در تمام شهرهای استان همزمان با ماه رمضان در حال برگزاری است افزود: به صورت منسجم و ویژه این مراسم در مساجد و حسینیه‌های ۱۷ شهرستان با حضور مردم روزه دار و قاریان برجسته کشوری، استانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم جمع خوانی قرآن کریم همانند سالهای گذشته در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ارومیه برگزار می‌شود افزود: امسال مراسم جمع خوانی قرآن کریم با حضور دو نفر از اساتید مجمع عالی تفسیر کشور در ارومیه، همچنین شهرستان خوی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مراسم جمع خوانی قرآن کریم با مدیریت مؤسسه علوم قرآنی یاسین و با استفاده از ظرفیت‌های مؤسسه‌های قرآنی فعال شهر هر روز از ساعت ۱۸ الی ۱۹ در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: مراسم جمع خوانی قرآن کریم با همت مؤسسه قرآنی یاسین ارومیه در مصلای بزرگ امام خمینی ارومیه برگزار می‌شود و در این مدت نیز این برنامه از طریق شبکه استانی آذربایجان غربی به صورت زنده پخش می‌شود.

حجت الاسلام داداش زاده دعوت از دو مفسر و استاد مجمع عالی تفسیر کشور از قم برای برگزاری جلسات تفسیر قرآن در شهرستان‌های ارومیه و خوی در ایام مبارک رمضان و توزیع هزار جلد قرآن کریم در مناطق کمتربرخوردار را از برنامه‌های این سازمان در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی برگزاری ۵۰ کرسی تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان در مؤسسات، مساجد، جلسات قرآنی در سطح استان را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و اظهارداشت: سال گذشته روزانه به طور متوسط شش هزار نفر در مراسم جمع خوانی قرآن کریم شرکت می‌کردند که در تلاشیم امسال بیش از ۱۰ هزار نفر از مردم مؤمن استان را در این مراسم میزبانی کنیم.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: تفسیر سوره‌ی غامز در ۱۰ شهرستان، برگزاری محفل انس با قرآن کریم در ۷ شهرستان از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده برای ماه مبارک رمضان است.

کد خبر 4623211

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد داداش زاده قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش مراسم شبهای قدر در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سیمای آذربایجان غربی مراسم احیا و قرآن به سرگرفتن شبهای با فضیلت نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان را در راستای بهره مندی هر چه بیشتر مردم را از مساجد و حسینیه های مختلف ارومیه و سایر شهرهای استان و روستاها همراه با سخنرانی، پخش دعای جوشن کبیر و مداحی پخش خواهد کرد.

مراسم شب اول قدر از حسینیه ثارالله ، شب دوم قدر از مسجد لطفعلی خان و شب سوم را از مصلای امام خمینی (ره) ارومیه با سخنرانی حجت الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه در هر سه شب، بهمراه مراسم احیاء و شب زنده داری ، قرآن به سر گرفتن مؤمنان روزه دار و قرائت دعای جوشن کبیر به تهیه کنندگی علی مولاپرست از ساعت ۲۳ بصورت زنده پوشش می دهد .

 شبکه استانی صدای آذربایجان غربی هم همین مراسم   را از طریق رادیو چی چست برای مخاطبان خود بصورت زنده پخش خواهد کرد .

دیگر خبرها

  • نخستین مراسم احیاء شب قدر در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • مراسم احیای شب‌های قدر در ارومیه
  • برگزاری محافل جزء خوانی قرآن در بروجرد
  • مراسم جمع خوانی قرآن کریم در جمع دوستداران کلام وحی در مهاباد
  • پوشش مراسم شبهای قدر در آذربایجان غربی
  • برگزاری آیین شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • مراسم جزءخوانی قرآن کریم در روستای ده محمد به مناسبت ماه رمضان + فیلم
  • مراسم معنوی ترتیل خوانی قرآن در حسینیه ثارالله یاسوج
  • جمع خوانی قرآن در ساوه
  • جشن بزرگ قرآنی امام حسنی ها در ورزشگاه آزادی | قرآن خوانی ۱۰۰ هزار نفری در ولادت کریم اهل بیت