Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:46:37 GMT

مورینیو- رونالدو؟ تضمین می کنم مشکلی نباشد!

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۸۷۴۱

مورینیو- رونالدو؟ تضمین می کنم مشکلی نباشد!

به نظر می رسد پروژه حضور ژوزه موینیو در یوونتوس جدی تر از روزهای قبل دنبال می شود.

به گزارش "ورزش سه"، هر روز اسامی زیادی به عنوان سرمربی فصل بعد یوونتوس مطرح می شود و حالا از مورینیو به عنوان یکی از نامزدهای مهم هدایت این باشگاه ایتالیایی نام برده شده است.

 

 

اخبار حاکی از تماس کریستیانو رونالدو با سرمربی سابق خود در رئال مادرید است و خود مورینیو نیز تلویحا این موضوع را امروز تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما علیرغم ابراز تمایل رونالدو در این مقطع، مدیران یوونتوس نگرانند مشکلات این دو پرتغالی در یوونتوس نیز تکرار شود و به همین دلیل در مورد مورینیو هنوز مردد هستند.

 

ژرژ مندس، مدیر برنامه مشهور پرتغالی که هم با مورینیو و هم رونالدو کار می کند، به مدیران یوونتوس تضمین داده مشکلی بین طرفین در تورین ایجاد نخواهد شد. مندس مدعی شده خود مورینیو شخصا مسئولیت بهبود رابطه را بر عهده خواهد گرفت و از این نظر باید خیال مدیران باشگاه راحت باشد.

 

مشکل بعدی، رابطه بد سرمربی پرتغالی با هواداران یوونتوس از زمان هدایت اینتر تا امروز است. مورینیو امروز اگرچه نامی از بازیکنی که با وی تماس گرفته نبرد، اما مدعی شد آن بازیکن معتقد است بعد از کسب چند پیروزی، هواداران نیز به تو علاقمند خواهد شد و در این خصوص هم مشکلی وجود ندارد.

 

کریستیانو رونالدو ژوزه مورینیو (سرمربی) منچستر یونایتد یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو ژوزه مورینیو سرمربی منچستر یونایتد یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا

ممکن است ژاوی از تصمیم ۳ ماه قبل خود منصرف شود و فصل آینده هم روی نیمکت بارسلونا بنشیند

طرفداری | ۳ ماه قبل و پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵-۳، ژاوی هرناندز اعلام کرد که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد.

اعلام خروج ژاوی، شوک مثبتی به اردوی بارسلونا وارد کرد و این تیم موفق شد علاوه بر صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در لیگ نیز فاصله‌اش را با رئال مادرید کاهش داد و امیدهای قهرمانی را زنده کرد. هرچند بلوگرانا با قبول شکست برابر پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان کنار رفت و در ال کلاسیکو نیز نتوانست نتیجه دلخواه را کسب کند، اما مدیران بارسلونا از روند تیمشان طی هفته‌های اخیر رضایت دارند و از ادامه همکاری با ژاوی استقبال می‌کنند.

ژاوی چراغ سبز نشان داد

دقایقی قبل، رسانه موندو دپورتیوو اعلام کرد ژاوی به ماندن در بارسلونا چراغ سبز نشان داده و از مدیران باشگاه خواسته که جلسه‌ای در مورد ادامه همکاری با یکدیگر ترکیب بدهند‌. رابطه خوب مدیران بارسلونا با ژاوی و همچنین حمایت بازیکنان کلیدی ترکیب از این سرمربی جوان، عقب‌نشینی سرمربی آبی و اناری پوشان از تصمیمش را به یک احتمال جدی تبدیل کرده‌است.

به این شرط می‌مانم!

بر اساس خبرها، ژاوی تنها در صورتی حاضر می‌شود در بارسلونا بماند که باشگاه خواسته‌های او را برآورده کند. ژاوی می‌خواهد که ترکیب تیمش با اضافه شدن چند بازیکن مطرح مثل دنی اولمو تقویت شود و از مدیران باشگاه انتظار دارد که به خواسته‌های او جامه عمل بپوشانند. البته که مدیران باشگاه نیز قرار نیست خواسته‌های محال و غیرممکن ژاوی را برآورده کنند و انتظار دارند که این سرمربی جوان خودش را برای تداوم حضور در بارسلونا، با شرایط مالی باشگاه وفق دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد
  • فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا
  • یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد