Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ،مدیر عامل سازمان حمل و نقل درون شهری بانه گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی کرایه آژانس‌های تلفنی از ۲۵ هزار ریال به ۳۰ هزار ریال و کرایه تاکسی‌های عمومی بر اساس مسیر‌ها بطور متوسط ۲۰ درصد افزایش یافته است.

هیوا رحیم زاده اضافه کرد: نرخ تاکسی‌های عمومی بر اساس مسیر بندی به هشت هزار، ۱۰ هزار ریال و ۱۵ هزار ریال افزایش یافته و از اول خرداد اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیم زاده با اشاره به مبالغ مصوب و آیین نامه‌های سازمان حمل و نقل درون شهری افزود: رانندگان موظف هستند بر اساس نرخ‌های تعیین شده شهروندان را در مسیر‌های درون شهری جابجا کنند.

وی از شهروندان درخواست کرد از سرویس‌های عمومی و ویژه به صورت دربستی و سرویس گیری از آژانس‌های تاکسی تلفنی به صورت چند مسیری خودداری کنند.

رحیم زاده یادآور شد: شهروندان در صورت هر گونه شکایت و درخواست با شماره تلفن‌های ۳۴۲۵۷۶۱۰ – ۳۴۲۵۷۶۱۱ تماس گرفته یا با مراجعه به سازمان حمل و نقل درون شهری شکایت خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/ع

نرخ خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل درون شهری ۲۰ درصد افزایش یافت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمات رسانی شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه

سردار محمد عارف سپهری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: در راستای حراست و کنترل مرز‌های استان، مرزبانان هنگ مرزی بانه حین پایش و رصد نوار مرزی به تعدادی متجاوز حامل بار قاچاق مواجه شدند.

وی افزود: مرزبانان با اتخاذ مواضع مناسب، سد راه قاچاقچیان شدند و متجاوزان به محض مشاهده ماموران محموله خود را رها کرده و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و تاریکی شب، به عمق خاک کشور مقابل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی کردستان اضافه کرد: مرزبانان در پاکسازی و بررسی کامل محل ۴۸ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند آیفون را کشف کردند و مانع ورود غیر قانونی این محصول قاچاق به کشور شدند.

سردار سپهری با اشاره به تبعات قاچاق کالا، ادامه داد: مرزبانان این فرماندهی در راستای تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با عزمی راسخ در کنترل نوار مرز و مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق و ممنوعه تلاش می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تبریز؛ فقیرترین کلانشهر کشور در حوزه هوشندسازی/ افزایش تلفات تصادفات درون شهری نگران کننده است
  • افزایش ۶ درصدی مصرف برق
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • رشد ۶ درصدی مصرف برق در صورت افزایش قابل توجه دما
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • افزایش ۵ درصدی نزاع و درگیری در مازندران
  • افزایش ۵ درصدی نزاع در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۵ درصدی نزاع در مازندران