Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@12:56:28 GMT

آبرساني سيار به 90 روستاي نهبندان انجام مي شود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۸۷۸۴

آبرساني سيار به 90 روستاي نهبندان انجام مي شود

خبرگزاري آريا - بيرجند - ايرنا - فرماندار نهبندان گفت: آبرساني در فصل زمستان به بيش از 62 روستا شهرستان با تانکر انجام شد که به دليل گرمي هوا در فصل تابستان اين تعداد به 90 روستا افزايش مي يابد.

به گزارش ايرنا مجيد بيکي روز سه شنبه در ديدار با مديرعامل شرکت آب و فاضلاب روستايي خراسان جنوبي افزود: با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و فصل تابستان آب مورد نياز روستاييان به موقع تامين شود تا آنان دغدغه اي نداشته باشند و تلاش ها به گونه اي باشد که تنش آبي در روستاها به موقع رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه هم اکنون آبرساني پايدار به 12 روستاي شهرستان در دست اجرا است گفت: آبرساني به 10 روستا در هفته دولت امسال به بهره برداري خواهد رسيد تا جمعيت زيادي از روستاييان مرزي از نعمت آب سالم و بهداشتي بهره مند شوند.
فرماندار نهبندان تاکيد کرد: در راستاي خدمات رساني مطلوب تر به قشر زحمتکش روستايي بايد در روند اجراي طرح هاي آبرساني پايدار تسريع شود.
وي گفت: فرمانداري با همکاري شرکت آب و فاضلاب روستايي تلاش خواهد کرد تا خدمات مختلف آبرساني در شهرستان ارتقا يابد.
مجيد بيکي روز شنبه 28 ارديبهشت امسال به عنوان فرماندار نهبندان معرفي شد.
شهر نهبندان مرکز اين شهرستان در 200 کيلومتري جنوب بيرجند قرار دارد.
7556*3028
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۸۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد

داوود مخلصی مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان یزد  گفت: با توجه به فراخوان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مبنی بر اعزام اکیپ‌های عملیاتی و تجهیزات آبرسانی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، شرکت آب و فاضلاب یزد نسبت به اعزام اکیپ آبرسانی سیار به شهرستان کنارک اقدام کرد تا بخشی از مشکلات آبرسانی به روستا‌های این شهرستان مرتفع شود.

او با بیان اینکه این شرکت همواره آماده خدمات رسانی به مردم است، افزود: در سال گذشته نیز اعزام اکیپ آبرسانی سیار به روستا‌های شهرستان زهک در سیستان و بلوچستان به منظور جبران کمبود آب شرب انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد