Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@16:53:20 GMT

افتتاح و کلنگ زني 44 طرح گازرساني در آذربايجان غربي

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۸۷۸۶

افتتاح و کلنگ زني 44 طرح گازرساني در آذربايجان غربي

خبرگزاري آريا - اروميه – ايرنا – با حضور رييس جمهوري و جمعي از اعضاي هيات دولت در آذربايجان غربي 44 طرح گازرساني در استان افتتاح و کلنگ زني شد.

به گزارش ايرنا، اين طرح هاي گازرساني سه شنبه شب در جلسه شوراي اداري و با حضور رييس جمهوري افتتاح شد و شامل گازرساني به 18روستا، 24 واحد صنعتي و 2 شهرک صنعتي آذربايجان غربي بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رييس جمهوري در آيين افتتاح اين طرح ها گفت: کار عظيم گازرساني در ايران منحصر به فرد و بي نظير است.
حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني افزود: در حال حاضر طبق آمارها 95 درصد جمعيت کشور از نعمت گاز بهره مند هستند که اين رقم در بسياري از کشورهاي جهان نظير ندارد.
وي ادامه داد: در حالي که تا پيش از دولت تدبير و اميد حدود 14 هزار روستا در کشور از نعمت گاز بهره مند بودند، در طول فعاليت اين دولت 15 هزار روستا از اين نعمت بهره مند شده اند.
وي بيان کرد: اين آمار نشان دهنده توجه ويژه دولت به توسعه گازرساني در مناطق محروم است.
معاون وزير نفت نيز در آيين گفت: دولت تدبير و اميد در گازرساني به روستاها انقلاب ايجاد کرده و هزاران روستا به شبکه گسترده گاز متصل شده است.
حسن منتظر تربتي افزود: گازرساني در آذربايجان غربي نيز به خوبي در حال پيشرفت است و حدود 93 درصد جمعيت شهري و 66 درصد جمعيت روستايي از اين نعمت بهره مند هستند.
وي بيان کرد: در صدد هستيم تا پايان سال 1399 جمعيت روستاهاي بهره مند از گاز را به 85 درصد برسانيم.
8137/518
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گمشده ارتفاعات قیزقاپان پیرانشهر پیدا نشد/کولاک شدید، مانع ادامه جست‌وجو

ایسنا/آذربایجان غربی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی برای یافتن فرد مفقودی در ارتفاعات قیزقاپان پیرانشهر نیروها و امکانات را بسیج کرده است.

بر اساس گزارش، مفقودی فردی با هویت معلوم در ارتفاعات قیزقاپان پیرانشهر ۳ تیم امداد و نجات هلال احمر شعبه پیرانشهر و یک تیم داوطلب کوهنوردی به محل اعزام شدند.

به دلیل مه شدید و کولاک برف در  ارتفاعات و عدم دید کافی نجاتگران، عملیات دچار وقفه شد و امدادگران به پایین دست کوهستان مراجعت کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر آذربایجان‌غربی؛ حمید محبوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی طی دستوری به معاون امداد و نجات هلال احمر استان و رییس شعبه هلال احمر پیرانشهر تاکید کرد: با بسیج تمام امکانات و استفاده از نیروهای متخصص و ویژه واکنش سریع جمعیت هلال استان نسبت به جستجوی فرد مفقودی اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۳۸ زندانی آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی
  • بررسی و تعیین نواحی اولویت دار برای توسعه فاضلاب شهر ارومیه
  • افتتاح اولین مرکز تخصصی فنی پنبه در گلستان
  • عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم
  • بهره‌مندی ۱۳ هزار نفر از اهالی روستاهای کردستان از آب سالم
  • گمشده ارتفاعات قیزقاپان پیرانشهر پیدا نشد/کولاک شدید، مانع ادامه جست‌وجو
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی در تكاب
  • اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی
  • گازرسانی به بیش از ۳۰۰ مسکن مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی
  • خداحافظی خانه‌های چهارمحال و بختیاری با دود و بوی نفت