Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@07:43:27 GMT

کنایه وزیرخارجه ایران به همتای فرانسوی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۸۹۵۱

کنایه وزیرخارجه ایران به همتای فرانسوی

سخنگوی وزارت خارجه ایران به اظهارات همتای فرانسوی خود واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه ایران در پاسخ به اظهارات سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه که از ایران خواست شدیداً به برجام پایبند باشد و آنها هم مصمم به حفظ برجام هستند، گفت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد دقیقاً به همان شکلی که فرانسه و شرکای اروپایی آن در طول یک سال گذشته از برجام حمایت کرده و آن را اجرا کرده اند، با تمام توان از برجام حمایت کرده و تمام تلاش خود را - درست مانند فرانسه - برای اجرای آن به کار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

واکنش پاریس به افزایش ۴ برابری تولید اورانیوم غنی‌شده ایران

وی افزود: فکر می کنیم حتماً چنین رفتاری باید برای فرانسوی های مدعی حمایت از برجام کاملاً قانع کننده باشد.

فرانسه به افزایش ۴ برابری میزان تولید اورانیوم غنی شده ۳.۶۷ ایران واکنش نشان داد و سخنگوی وزارت خارجه فرانسه در این باره عنوان کرد: از بیانیه اخیر مقام‌های ایران در خصوص افزایش ظرفیت تولید اورانیوم با غنای پایین این کشور مطلعیم.

وی افزوده است: قویاً از ایران می‌خواهیم همان‌طور که تاکنون به تمامی تعهداتش ذیل برجام پایبند بوده، اجرای این تعهدات را ادامه دهد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس برجام سید عباس موسوی فرانسه وزارت خارجه وزارت خارجه فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۸۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به روسیه : آنها فقط به فکر منافع خودشانند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: ماریا زاخاروف سخنگوی وزارت خارجه روسیه در پاسخ به سفیر اسرائیل در مسکو که از او پرسید چرا روسیه حمله ایران به اسرائیل را محکوم نکرد گفت: «به یاد نداریم که اسرائیل حملات اوکراین به خاک روسیه را محکوم کرده باشد.»

در این جواب، دو نکته وجود دارد. یکی اینکه در عین حال که روس‌ها به اوکراین تجاوز کرده‌اند و اوکراین پاسخ تجاوز آنان را داده، انتظار دارند تجاوزشان نادیده گرفته شود و طرف مورد تجاوز محکوم شود! و نکته مهم‌تر این است که معنای سخن سخنگوی وزارت خارجه روسیه اینست که اگر اسرائیل اوکراین را محکوم کرده بود، روسیه نیز ایران را محکوم می‌کرد! این، یعنی روس‌ها بشدت اهل معامله سیاسی هستند و به هیچ‌ چیز غیر از منافع خود فکر نمی‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش باکو به تهدید و فشارهای فرانسه
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز ارتش
  • تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان
  • طعنه سنگین یک روزنامه به روس‌ها؛ منافع‌طلبی تا کجا؟
  • طعنه سنگین یک روزنامه به روس‌ها: فقط به فکر منافع خودتانید؟
  • طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به روسیه : آنها فقط به فکر منافع خودشانند
  • درخواست تازه وزیرخارجه اسرائیل از انگلیس و فرانسه
  • سخنگوی وزارت خارجه چین ایران و اسرائیل را به خویشتن‌داری دعوت کرد
  • وزیر خارجه فرانسه: پاریس در حمایت از رژیم صهیونیستی مقابل حمله تنبیهی ایران مشارکت داشت
  • فیلم| سخنگوی وزارت امور خارجه: اقدام ایران ضروری و متناسب بود و اهداف نظامی را مورد هدف قرار داد