Web Analytics Made Easy - Statcounter

فینال 99 و دیگر هیچ!

طرفداری- در طرح‌های گرافیکی اختصاصی، هرروز مروری داریم به دو فینال برگزار شده در مسابقات جام باشگاه‌های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا.

فینال 99، یکی از خاطره‌انگیزترین و به یادماندنی‌ترین فینال‌های تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است. دو تیم قدرتمند منچستریونایتد و بایرن مونیخ در سال 1999 در نیوکمپ، فینال لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرن مونیخ تا دقیقه 90 بازی با نتیجه 1-0 فاتح فینال بود اما تعویض طلایی سرالکس فرگوسن یعنی اوله گونار سولسشر، سرمربی کنونی شیاطین سرخ ورق را برگرداند. پس از گل شرینگهام در دقیقه 91، سولسشر در دقیقه 93 گل دوم منچستریونایتد را به ثمر رساند تا ضمن زدن گل قهرمانی تیمش، یکی از بزرگ‌ترین کامبک‌های تاریخ لیگ قهرمانان را رقم بزند. با این قهرمانی، منچستریونایتد برای دومین بار فاتح لیگ قهرمانان شد. نگاهی داریم به اینفوگرافیک اختصاصی این دیدار:

نگاهی گرافیکی به تاریخچه کامل فینال لیگ قهرمانان اروپا 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۹۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد

فینال جام حذفی فوتبال هلند بین تیم‌های فاینورد و نایمخن یکشنبه شب برگزار شد.

فاینورد برای قهرمانی در این جام انگیزه زیادی داشت و بازی را خیلی خوب شروع کرد و حملات زیادی را بر روی دروازه نایمخن تدارک دیدند.

حملات فاینورد در نیمه نخست راهی به دروازه نایمخن نداشت تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم بازی برای دقایقی بازی متوقف شد، آتش‌سوزی و به راه افتادن دود در ورزشگاه دلیل این اتفاق بود.

ایگور پیکسائو در دقیقه ۵۹ موفق شد گل برتری فاینورد را به ثمر برساند. او با شوتی از راه پشت محوطه هجده قدم توپ را به تور چسباند تا تیمش را به مقام قهرمانی برساند.

علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در دقیقه ۸۷ فرصت حضور در میدان را پیدا کرد تا سهمی در قهرمانی فاینورد ایفا کند.

منبع: ایرنا

tags # علیرضا جهانبخش سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • میلان قهرمانی اروپا را از دست داد
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد