Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@23:58:57 GMT

جشنواره الگو‌های برتر تدریس برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۹۱۶۰

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، محمدرضا بسامی، معاون متوسطه آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: مرحله‌ استانی جشنواره الگو‌های برتر تدریس در دبیرستان دخترانه رضوان ناحیه یک کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: مرحله استانی جشنواره الگو‌های برتر تدریس با حضور چهار نفر از دبیران رشته‌های شیمی و جامعه‌شناسی (دو نفر از هر درس) در بخش حضوری برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله از جشنواره برگزیدگان مرحله استانی می‌بایست روش نوین تدریس خود را به‌صورت حضوری (زنده) در حضور ۴ داور این مسابقات اجرا نمایند.

بسامی ادامه داد: در بخش حضوری یک داور بررسی مفاهیم تخصصی، یک داور مبحث تولید محتوا، یک داور وظیفه بررسی سنجش سوالات و نهایتاً داور چهارم وضعیت تسلط و استفاده از تکنولوژی‌های مورد استفاده در تدریس توسطه دبیر در کلاس درس را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

گفتنی است، از مهمترین ویژگی‌های این دوره از جشنواره در مرحله استانی، چینش مراحل اجرای آن برابر مرحله کشوری است و در پایان این رقابت‌ها، دو نفر از چهار نفر به مرحله کشوری که تابستان امسال توسطه دبیرخانه‌های راهبری کشوری دروس شیمی و جامعه‌شناسی برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

انتهای  پیام/ز

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگیان اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است

پرویز سروری نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره جزئیات جشنواره شهر رمضان و اهدافی که در این جشنواره دنبال می‌شد گفت: مشخص است که ما برای تامین نیاز‌های مختلفی که مردم و شهروندان در شهر نیاز دارند، باید تامین امکانات و زمینه‌هایی را انجام دهیم تا بتوانند پاسخ نیازهایشان را دریافت کنند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: ماه مبارک رمضان شاید بزرگترین تاریخ مذهبی ما باشد و الحمدالله شاهد این هستیم که بعد از انقلاب اسلامی نگاه بسیار خوبی به این موضوع شده و تلاش شده پاسخ خوبی به سلایق مختلف مردم داده شود.

سروری در پاسخ به این سوال که آیا جشنواره شهر رمضان از جذابیت ویژه‌ای برخوردار بود گفت: در بوستان لاله و جشنواره شهر رمضان مشاهده کردیم که خلاقیت، نوآوری و تنوع بسیار بالایی وجود داشت و تلاش شده ضمن فضا‌های متنوعی که نیاز‌های مختلف شهروندان را دنبال می‌کند، به جنبه‌های مذهبی توجه ویژه‌ی شود و معنویت، نشاط و شادی کنار یکدیگر جمع شود.

وی با بیان اینکه در جشنواره شهر رمضان معنویت، نشاط و شادی در کنار هم جمع شده و شاهد استقبال خوب مردم از این جشنواره بودیم گفت: شهروندان در ماه مبارک رمضان استقبال خوبی از این برنامه داشتند و فکر می‌کنم این برنامه الگوی مناسبی باشد تا چنین برنامه‌هایی را برای همه مناطق تهران و محلات اجرایی کنیم تا مردم به همراه خانوادهایشان در این برنامه‌ها شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • ۲ استان فارسی در جمع دانشجویان نمونه کشوری