Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@00:06:20 GMT

علت ۵۵ درصد طلاق‌ها در استان زنجان اعتیاد است

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۹۳۵۰

علت ۵۵ درصد طلاق‌ها در استان زنجان اعتیاد است

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی نافچی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در محل استانداری زنجان گفت: اعتیاد بلای خانمان سوز بوده و کیان خانواده‌ها را از هم می‌پاشد.

وی با اشاره به تقدیم ۲ هزار شهید برای مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: برای پاسداری از خون این شهیدان هم که شده باید نسبت به مبارزه و مقابله جدی با امر مواد مخدر اقدام جدی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان بر احصای مسائل و تهدیدات شهرستانی از سوی فرمانداران تأکید کرد و گفت: نظارت بر پیشگیری از عدم کشت خشخاش در استان به‌صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

مرادی نافچی تأکید کرد: آمار زیاد معتادان در استان زنجان نشان می‌دهد اقدامات عمیقی در این حوزه صورت نگرفته و اقدامات در حوزه اعتیاد باید به‌صورت جدی صورت گیرد.

وی بابیان اینکه طبق پیمایش جهاد دانشگاهی اصلی‌ترین آسیب در جامعه اعتیاد است، ابراز کرد: تغییر نوع مصرف مواد مخدر در استان از سنتی به صنعتی فاجعه است و باید در این زمینه آموزش‌های لازم به گروه هدف ارائه شود تا شاهد کاهش شیوع استفاده از مصرف مواد مخدر صنعتی در استان باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان افزود: مصرف مواد مخدر محدود به گروه خاصی نبوده و همه اقشار را شامل می‌شود و باید برنامه‌ریزی دقیقی در این زمینه صورت گیرد.

مرادی نافچی بر بازدید از مراکز نگهداری از سوی بهزیستی تأکید کرد و گفت: در این حوزه باید از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد استفاده شود.

وی یاد آور شد: طبق آمار علت ۵۵ درصد طلاق‌ها در استان زنجان اعتیاد است و در زمینه مقابله با مصرف مواد مخدر همه افراد جامعه مسئولیت دارند.

کد خبر 4623221

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری زنجان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۹۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ محمود مختاری اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بردسکن حین کنترل خودروهای عبوری محور بردسکن- سبزوار به یک دستگاه سواری سمند به سرنشینی سه مرد جوان که عازم استان‌های شمالی کشور بود مشکوک و به منظور بررسی بیشتر خودرو را به مقر انتظامی هدایت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های به عمل آمده از وضعیت ۳ متهم جوان دریافتند که اقدام به حمل مواد مخدر به صورت بلع و انباری کرده‌اند.این مقام انتظامی تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط ماموران انتظامی، یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک که در معده هر سه متهم انباری شده بود کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • قرص‌های لاغری غیرمجاز، تهدید جدی برای سلامت جامعه 
  • برنامه پیشگیری و درمان اعتیاد با رویکرد مردمی سازی
  • هدف گذاری اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی پیشگیری باشد
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • تعداد مراکز ترک اعتیاد در خراسان شمالی به ۱۲۷ مرکز می‌رسد
  • هدف گذاری ستاد مبارزه با مواد مخدر باید پیشگیری باشد
  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است
  • لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی! + ویدئو