Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@19:57:30 GMT

نوکر ایران یا نوکر آمریکا؟ مسأله این است!

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۹۳۵۴

نوکر ایران یا نوکر آمریکا؟ مسأله این است!

به گزارش جام نیوز، چندماهی است که کانال تلگرامی آمدنیوز، با هجمه تخریبی منظم علیه برخی چهره‌ها و رسانه‌های اپوزیسیون، آن‌ها را به مزدوری برای جمهوری اسلامی متهم می‌کند.

نوک پیکان حملات آمدنیوز، بیش از همه بی‌بی‌سی فارسی، رسانه دولتی انگلیس را هدف قرار داده است.

 

 

این درحالی است که خودِ آمدنیوز از بدو ایجاد و فعالیت، نشان خدمت به آمریکا را به سینه زده و بازنشر مواضع خصمانه و ضدایرانی مقامات آمریکایی را اولویت اصلی‌اش قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیرا نیز این کانال تلگرامی بر روی «تجزیه ایران» متمرکز شده و به انحای مختلف از گروه‌های تجزیه طلب به‌خصوص در آذربایجان و خوزستان حمایت می‌کند.

 

آمدنیوز در همین راستا تهدید ترامپ به نابودی کشورمان را با افتخار منتشر کرده و در تحلیل این موضع وقیحانه، مناطق نفت‌خیز ایران را سهم و غنیمتی حکام عرب درصورت همراهی با آمریکا در جنگ احتمالی علیه ایران توصیف کرد!

 

حال باید از آمدنیوز که امثال بی بی سی و کارمندانش را به نوکری برای ایران متهم می‌کند، پرسید: آیا نوکری برای ایران بد است یا نوکری برای آمریکا و دشمنان مردم ایران؟!

 

گواینکه عملکرد بی بی سی و کارمندانش یا سایر رسانه‌های بیگانه را نیز به هیچ وجه نمی‌توان به نفع ایران ارزیابی کرد. تفاوت آنها با آمدنیوز در این است که قدری حرفه‌ای‌تر فعالیت می‌کنند و حسب آموزش‌هایی که دیده‌اند، تلاش می‌کنند وجهه‌ای بیطرف از خود به نمایش بگذارند.

 

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: آمدنیوز نوکر تجزیه مزدور آمریکا بی بی سی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،کیومرث سرمدی واله، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اخیراً گفته بود: کلیات لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته به دو روز در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد. هنوز مشخص نیست که چه روزهایی تعطیل خواهد شد اما ساعت کاری کارمندان در هفته از ۴۴به ۴۰ ساعت کاهش می‌یابد.

به گزارش تسنیم؛در پی این اظهارات خانه صمت ایران در نامه‌ای به نمایندگان مجلس ضمن انتقاد از تعطیلی پنجشنبه‌ ها به شنبه‌ها اعلام کرد که در قانون کار میزان ساعت کاری هفتگی ۴۴ساعت در هفته است و چنانچه یک روز تعطیلی به ایام کاری اضافه گردد ساعات کاری هفتگی ۴ساعت کاسته شده و به تبع آن مزد کارکنان و کارگران نیز ۱۰درصد کاهش خواهد یافت.

محمد چکشیان,معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در ادامه درباره اعلام خانه صمت مبنی بر کاهش ۱۰درصدی حقوق کارگران با تعطیلی پنجشنبه‌ها گفت: این حرف نمی‌تواند اجرایی شود چون تخلف است و کسی نمی‌تواند حقوق کارگر را کم کند و خلاف قانون کار اقدام کند لذا در صورتی که چنین تخلفی صورت گرفت باید جلوی آن گرفته شود.

چکشیان صیانت از حقوق کارگران،‌ مطالبه حقوق و دستمزد، نظارت برکارگاه‌ها و مشکلات کارخانجات،‌تخلفات صورت گرفته در بنگاه‌ها و اجرای مباحث ایمنی را از جمله ماموریت‌های معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت کار برشمرد و گفت: اگر در حوزه فرهنگی،‌ اجتماعی و ورزشی اتفاقاتی که طی ۳سال گذشته افتاده با دوره قبل مقایسه و بررسی شود می‌بینیم که این وقایع و آمارها و تغییراتی که به لحاظ کمی و کیفی و پشتوانه‌های اسناد بالادستی صورت گرفته بسیار بوده است با این حال این اتفاقات نمی‌تواند عقب ماندگی‌های چند ساله را جبران کند.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898511

دیگر خبرها

  • نصری، حقوقدان بین الملل: برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • لزوم صدور احکام متناسب با جرم در مورد پرونده‌های مرتبط با حجاب
  • منتظری: قضات به متخلفان در بحث حجاب احکام تنبیهی صادر کنند
  • بازدارندگی ایران، استیصال غرب
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • بازدارندگی ایران استیصال غرب
  • فیلم| چرا گسترش روابط ایران و پاکستان آمریکا را نگران کرده؟
  • تاکتیک رسانه‌ای واشنگتن پست در قبال عملیات وعده صادق
  • آموزش و پرورش پله اول حفظ حجاب
  • واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟