Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران نوشت: بشار رسن، ستاره عراقی ۲۲ ساله تیم فوتبال پرسپولیس که از ابتدای لیگ شانزدهم به این تیم اضافه شد، چند ماه مانده به اتمام قراردادش، توافق نامه‌ای ۲ سال دیگر برای تمدید قرارداد را با سرخ‌ها امضا کرد تا او تا پایان لیگ بیستم در جمع قرمز‌های تهران حضور داشته باشد، اما بشار اگر باقی مانده حقوق امسال خود را دریافت نکند می‌تواند از جمع شاگردان برانکو جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که چند روز پیش کتف خود را جراحی کرد، دیروز (دوشنبه) به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفت و با مدیران این تیم جلسه‌ای را برگزار کرد، اما دقایقی پیش با انتشار پیامی از مدیران پرسپولیس ابراز ناراحتی کرد.

او در اینستاگرام خود نوشت: "با رفتنم به باشگاه پرسپولیس تنها چیزی که نصیبم شد عکس گرفتن با جام بود و دیگر هیچ. بعد از پنج ماه انتظار ... ممنون."

او هم اکنون در فرودگاه امام خمینی (ره) حضور دارد تا به عراق برود و سپس برای پیگیری روند درمان خود راهی دوحه قطر خواهد شد و احتمال دارد با تیم‌هایی قطری که خواهان او هستند نیز مذاکره کند.

گفتنی است، رسن ۲۲ ساله که توانایی بازی در پست‌های هافبک راست، چپ و هجومی را دارد در نیم فصل اول نقش پر رنگی در موفقیت‌های پرسپولیس داشت و در نیم فصل دوم نیز خوب بازی کرد، اما هنوز بیشتر مطالباتش را دریافت نکرده تا این موضوع باعث ناراحتی او شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۹۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد

جلسه کمیته فنی فدراسیون بسکتبال ایران برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال برگزار شد.

به گفته سعید تابش‌نیا چند گزینه ایرانی و خارجی در این جلسه معرفی شدند و رزومه‌های مربیان خارجی از کشورهای صاحب‌سبک در بسکتبال و پیشرفته به کمیته فنی ارائه شد.

در جلسه بعدی کمیته فنی، اعضا رزومه مربیان خارجی را بررسی کرده و نظر خود را در مورد مربیان ایرانی اعلام می‌کنند.

در حال حاضر هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال خارج از ایران حضور دارد و هدایت تیم مانیسا در لیگ برتر ترکیه را بر عهده دارد. به این ترتیب می‌توان گفت جدایی او از تیم ملی تا حدودی زیادی قطعی شده است.

دیگر خبرها

  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد