Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@13:54:04 GMT

«محسن مظاهری» در بستر بیماری

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۹۴۰۵

«محسن مظاهری» در بستر بیماری

به گزارش ایکنا؛ مطلع شدیم که محسن مظاهری، پیشکسوت قرآنی کشور و یار دیرین استاد مولایی که سال‌ها لباس شاگردی ایشان را بر تن داشت، در بستر بیماری قرار دارد.
این پیشکسوت قرآنی کشور همواره جلسات استاد مولایی را حتی در زمان عدم حضور ایشان پایدار نگاه می‌داشت و پس از فقدان استاد مولایی نیز جلسات قرآن ایشان را تاکنون زنده نگاه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبرگزاری قرآن برای سلامتی این پیشکسوت قرآنی کشور و متخلق به اخلاق قرآنی، آرزوی شفای عاجل داشته و از همه هموطنان برای بهبودی ایشان درخواست دعا دارد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی محسن مظاهری بستر بیماری قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۹۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی صبح ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در آیین افتتاحیه اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران که در سالن همایش های بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: برای من بسیار جای خوشبختی و خوشحالی است که اولین برنامه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در دانشگاه آزاد اسلامی و بیمارستان فرهیختگان برگزار میشود و باعث افتخار ماست که میزبان شما هستیم.

بیشتر بخوانید: تولید ماهانه ۲۵ هزار گیاه زینتی در سرای نوآوری کشت‌بافت رفسنجان

وی ادامه داد: افتخار دیگر ما در دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی از پیشکسوتان عرصه پیوند عضو به ویژه پیوند کلیه است که امیدوارم همواره ادامه داشته باشد و توسعه پیدا کند و هر روز شاهد پیوندهای موفق بیشتر در کشور باشیم.

در ادامه این مراسم استاد ناصر سیم فروش رئیس انجمن علمی پیوند کلیه ایران نیز گفت: خداراشاکرم که بعد از گذشت ده سال و انجام ۵۰هزار پیوند کلیه در کشور، انجمن علمی پیوند کلیه ایران به عنوان انجمنی که هدف آن ارتقا علم پیوند کلیه است و دستاورد خوبی برای نجات جان بیماران خواهد بود؛ شکل گرفت.

انجام اولین پیوند کلیه ایران در سال ۱۳۴۷

وی ادامه داد: پیوند کلیه در کشور ما سبقه قدیمی دارد و این آوازه در دنیا و خاورمیانه تاریخ روشنی دارد و دکتر سنادی زاده که حدود ۶۰سال پیش اولین پیوند کلیه را انجام دادند در زمانی که کسی در خاورمیانه چیزی از پیوند کلیه نمی دانست.

سیم فروش خاطرنشان کرد: اما وقفه ای بعد از انجام اولین پیوند کلیه در کشور رخ داد و بعد از انقلاب اسلامی، پیوند کلیه از یک عمل لوکس و تجملی به عمل روزمره تبدیل شد.

وی افزود: در بیمارستان لبافی نژاد شروع آموزش را در کنار عمل پیوند کلیه در نظر گرفتیم که نتیجه کار را شما امروز می بینید.

سیم فروش اضافه کرد: با این آموزش ها پزشکان توانمندی چون دکتر تقی زاده افشاری دیگر پیشکسوت عرصه پیوند تربیت شدند که بیش از سه هزار عمل پیوند کلیه انجام داده اند.

وی تصریح کرد: پیوند کلیه در دنیا مورد توجه زیادی است و امروز در پیوند از مرگ مغزی ایران در خاورمیانه اول است. چرا این اتفاق افتاده است؟ به خاطر بستری که در پیوند زنده در کشور ما ایجاد شد.

رئیس انجمن علمی پیوند کلیه ایران خاطرنشان کرد: خداراشاکرم که انجمن علمی پیوند کلیه ایران ایجاد شده و در طول این سالها کار تیمی پیشرفت کرده و تجربیات هم بیشتر شده است در صورتی که اوائل که کار را شروع کردیم، دشواری های بسیاری داشتیم.

سیم فروش افزود: در شهر کوچکی مثل بابل بیش از هزار پیوند کلیه انجام می‌شود و امیدوارم روزی برسد که به چنان پیشرفتی دست پیدا کنیم که هیچ مریض دیالیزی نداشته باشیم.

پزشکان کشور برای نشان دادن توانایی‌های ایران مقاله تولید کنند

وی بیان کرد: امروز از سه قله ای که این درخت را در کشور کاشتند تقدیر میکنیم. امروز با وجود اینکه ایران بیشترین پیوند کلیه را در خاورمیانه انجام میدهد اما متاسفانه کمترین حضور را در انجمن علمی پیوند کلیه خاورمیانه دارد.

وی تصریح کرد: از همکاران میخواهیم مقالات خود را منتشر کنید اگر میخواهید بمانید و تجربه کشورمان را به دنیا نشان دهید.

گفتنی است در پایان این مراسم سه تن از پزشکان سرآمد و پیشکسوت عرصه پیوند کلیه کشور: دکتر محبوب لسان پزشکی ، دکتر محمد سنادی زاده و دکتر علی تقی زاده افشاری مورد تجلیل قرار گرفتند و از سالها تلاش و مجاهدت آنان در عرصه پیوند کلیه کشور تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نرگس موذنیان کد خبر: 1228311 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • تعداد خوشنویسان بعد از انقلاب ۲۰ برابر افزایش یافت
  • ◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • صدور سند برای ۵۶ هزار هکتار از بستر و حریم رودخانه‌ها در خوزستان
  • واکاوی اصل ۲۲ قانون اساسی در سلسله جلسات شرح مبسوط قانون اساسی
  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت | دلیل درگذشت نادر کاشانی چه بود؟
  • اسناد مالکیت ۲۵ هزار هکتار حریم و بستر رودخانه در خوزستان صادر شد
  • قدردانی از عوامل برنامه‌های قرآنی کشور در مجلس
  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت
  • درگذشت استاد کاظم نجفی هنرمند پیشکسوت صنایع‌دستی