Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@16:33:12 GMT

به یادماندنی‌ترین عکس تاریخ

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۹۶۴۴

به یادماندنی‌ترین عکس تاریخ

خبرگزاری میزان- پس زمینه ویندوز XP لقب پر بیننده‌ترین عکس تاریخ را از آن خود کرد.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، عکس معروف چارلز اوریر با نام "بلیس" که به عنوان پس زمینه ویندوز XP انتخاب شد لقب پر بیننده‌ترین عکس تاریخ را از آن خود کرد.

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عکس عکس زیبا ویندوز عکس تاریخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۹۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش کشاورزی با حد مطلوب فاصله زیادی دارد

حجت‌الاسلام علی خاتمی روز یکشنبه در مراسم تجلیل از کشاورزان نمونه ملی و استانی، گفت: سالهای اول پیروزی انقلاب اسلامی از زمین های کشاورزی دیم حداکثر ۶۰۰ تن گندم برداشت می شد درحالیکه در کشور همسایه ایران (ترکیه) این میزان حدود چهار تن بود.

وی یادآور شد: بعد از سه سال با رعایت فصل، استفاده از بذر اصلاح شده و داشت و برداشت مناسب این میزان به ۲.۵ تن رسید.

حجت‌الاسلام خاتمی با بیان اینکه همچنان با حد مطلوب فاصله داریم، تصریح کرد: علم روز و تکنولوژی بستری است که باید از آن در این بخش نیز استفاده کرد.

وی اظهار داشت: پرت محصولات کشاورزی در مراحل مختلف بالاست و اگر حداقل ۱۰ درصد پرت محصول را کم کنیم در بهره وری این بخش بسیار افزوده می‌شود.

حجت‌ الاسلام خاتمی با بیان اینکه بخش کشاورزی در استان موفقیت های خوبی طی سالهای گذشته داشته است، تاکید کرد: استعداد، ظرفیت و توانمندی های این بخش بسیار زیاد و اغلب بالقوه است که باید به فعلیت برسد.

وی تلاش هرچه بیشتر مجموعه تحقیقات بخش کشاورزی را ضروری دانست و افزود: طرح اصلاح الگوی کشت از ۱۰ سال گذشته تاکنون مطرح شده است و نتایج آن نشان می‌دهد در این طرح باید تجدیدنظر شود.

امام جمعه زنجان با قدردانی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کشاورزان، گفت: بخش عمده ای از مایحتاج زندگی و معیشت مردم نتیجه زحمات کشاورزان است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان نیز در این مراسم، گفت:طرح الگوی کشت از طرح های موفق این سازمان در سال گذشته بود.

روح الله حسنی افزود: سال گذشته بیش از ۵۵۰ هزار تن گندم در استان تولید، و با این میزان، رکورد تولید گندم در استان شکسته شد.

وی با اشاره به تولید سالانه بیش از سه میلیون تن محصولات کشاورزی در استان، اظهار داشت: کشاورزان نمونه و پرتلاش چراغ راهنمای بخش کشاورزی برای رسیدن به ثبات و امنیت غذایی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • رشد ۱۲ برابری میزان سرمایه گذاری خارجی در گلستان
  • خواص میوه خشک برای کودکان
  • میزان رطوبت هوا در خانه چقدر باید باشد؟
  • سفری به یادماندنی به طبیعت روستای نیاکان در قالب تصاویر
  • ایرانیان ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • تنها راه نجات جامعه توسعه فرهنگ همگرایی است
  • آموزش: ده برنامه ضروری که باید روی رایانه جدید خود نصب کنید!
  • رکود جدید در حمل ونقل ترانزیت جاده‌ای ثبت شد
  • بخش کشاورزی با حد مطلوب فاصله زیادی دارد
  • رصد حیات وحش بدون دیده شدن با سپر نامرئی‌کننده