Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@19:29:45 GMT

هواداران خواننده پاپ یک دره را مسدود کردند +عکس

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۹۸۵۱

هواداران خواننده پاپ یک دره را مسدود کردند +عکس

فرانگر:دره Fjadrargljufur جاذبه توریستی مشهور در ۲۵۰کیلومتری شرق پایتخت ایسلند، به دلیل آسیب جدی به بافت گیاه اش توسط هواداران جاستین بیبر بسته شد.

تابلوی بزرگی در جاده اعلام می‌کند که دره‌ی Fjadrargljufur برای بازدیدکنندگان مسدود است، اما راننده‌ها همچنان این مسیر شنی صعب العبور را طی می‌کنند. یک محیطبان دلیل بسته شدن این دره را اینگونه توضیح می‌دهد: "این طبیعت آسیب پذیر، توانایی تحمل بازدیدکنندگانی بیشتر از این را ندارد! "

موزیک ویدیوی جادویی جاستین بیبر با نام "I’ll Show You" در این دره فیلمبرداری و توسط میلیون‌ها نفر در جهان دیده شد و این اتفاق باعث شد تا یک تصمیم همگانی برای بازدید از این دره شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران جاستین هم که نمیگذارند که یک دیوار، تابلو و یا محیطبان آنان را از خواننده‌ی محبوبشان دور کند، راهی را یافته اند تا ردپای جاستین را دنبال کنند.

آن گونه که رسانه نوا نوشته، تماشاگران مشتاق سعی میکنند با چرب زبانی محیطبان این منطقه را قانع کنند تا موانع را باز کند؛ بعضی از آنان پیشنهاد رشوه هم کرده اند! آن‌ها باید بدانند که این تصمیم‌ها راه به جایی نخواهد برد.
این محیطبان زن میگوید:" بیشترین رشوه‌ای که پیشنهاد میشود، غذا‌های محلی مردم از کشورهایشان است. یک نفر هم اخیرا پیشنهاد یک سفر رایگان به دبی را به من داد تا بگذارم وارد محوطه شود! "

حالا هجوم هواداران جاستین بیبر به یک چالش برای کشور ایسلند تبدیل شده است. سال گذشته ۲.۳میلیون نفر توریست از ایسلند بازدید کرده اند. افزایش سالانه ۲۰درصدی بازدیدکنندگان از این کشور از سطح تحمل طبیعت آتشفشانی این کشور فراتر رفته است؛ جایی که خاک در آن دیر تشکیل شده و سریعا فرسوده می‌شود.

وزیر محیط زیست ایسلند می‌گوید:" این خیلی ساده انگارانه است که همه‌ی تقصیر‌ها را گردن این خواننده بی اندازیم، اما رفتار عجولانه‌ی یک فرد مشهور، اینچنین میتواند دلیل هجوم احساسی هوادارانش به این منطقه باشد. "

پس از پخش این ویدیو، یک میلیون نفر از این دره دیدن کرده اند. فیلمبرداری‌ها و سلفی‌ها فعلا متوقف شده اند، اما اتفاقات بیشتری در راه است، زیرا فصل آخر "بازی تاج و تخت" هم در این دره فیلمبرداری شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: هواداران خواننده پاپ جاستین بیبر جاذبه توریستی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۹۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اعتراض رئیس قوه قضائیه به طرح مسدود کردن کارت ملی افراد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • معروف‌ترین خواننده جهان و نامزدش به تهران آمدند/ عکس
  • (ویدئو) اعتراض رئیس قوه قضائیه به طرح مسدود کردن کارت ملی افراد
  • رستوران جنجالی که خواننده زدبازی راه انداخت
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • مسدود شدن جاده سرباز به راسک در صابرآباد پیردان
  • محور مسدود سه راهی نگور – نگور بازگشایی شد
  • دیدنی های امروز؛ از سیل دوبی تا آتشفشان ایسلند
  • روایتی جدید از مرگ پرابهام خواننده مشهور | ناگفته‌های همسر ناصر عبداللهی از دلیل مرگ او
  • ساره خسروی؛ مترجم: روانشناسان خواندن «سلام زیبا» را به مراجعین خود پیشنهاد می‌کنند
  • محور کنج‌کوه به مهریز مسدود شد