Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@14:18:39 GMT

برگزاری نشست «سبک زندگی رضوی» در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۹۹۷۳

برگزاری نشست «سبک زندگی رضوی» در کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، به‌مناسبت ولادت امام حسن(ع) دهمین نشست برهان با موضوع سبک رضوی در مسجد امام رضا(ع) واقع در چقامیرزا توسط کانون بانوان رضوی کرمانشاه برگزار می‌شود.
این نشست‌ها با هدف تقویت سطح شناختی، مهارتی و معرفتی بانوان و فعال کردن ظرفیت‌های آنان در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برگزاری این نشست‌ها با چارچوبی خاص و برای تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی اجرای این نشست‌ها بانوان فرهیخته استان فعال در عرصه فرهنگی همکاری دارند.
در این نشست‌ها از اساتید کشوری و استانی استفاده می‌شود و موضوع این نشست‌ها تبیین سبک زندگی رضوی و نقش بانوان در ترویج و تعمیق آن است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه معارف نشست برهان سبک زندگی رضوی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۹۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار

مسلم حدیدی رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با بیان این‌که اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار و حمایت از بانوان کارآفرین با توجه به ظرفیت ها و ساختارهای این سازمان از سوی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه به سازمان جهاددانشگاهی استان سپرده شده، گفت : در این طرح پس از فراخوان و ثبت نام، بانوان سرپرست خانواده در دوره های مهارتی اشتغال محور شرکت کرده و پس از کسب مهارت لازم و توانمندسازی به بازار کار معرفی می شوند.

وی با اشاره به  تجربه‌های موفق و بسترهای بوجود آمده در مرکز شتابدهی شغلی صنایع فرهنگی و فناوری های نرم سازمان جهاددانشگاهی استان، افزود: دوره های آموزشی این طرح شامل صنایع بافتنی(ماندالا بافی، مکرومه بافی)،  صنایع چوبی، گوهرشناسی و تراش سنگ های قیمتی، خیاطی(مدولباس)، عروسک بافی، کار با چرم، دوره های نرم افزار(گیم و انیمیشن، طراحی سایت، موشن گرافی و...)، تکنسین داروخانه و کمک های اولیه است.

رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با بیان اینکه زنان سرپرست خانوار  ۲۰ تا ۴۰ ساله می توانند تا پنجم اردیبهشت ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند، افزود: افراد واجد شرایط برای ثبت نام و دریافت توضیحات بیشتر می‌توانند به مرکز آموزش دوره های تخصصی سازمان جهاددانشگاهی استان مراجعه کنند  یا با شماره ۳۱۰۳۱ داخلی ۳۰۰ تماس بگیرند.

حدیدی تصریح کرد: بزودی دو همایش در این خصوص در سطح استان برگزار خواهیم کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی در حمایت از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • برگزاری ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان
  • نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم در نیشابور
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه
  • برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی
  • برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود