Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  قطری‌ها میهمانان زیادی را برای افتتاح ورزشگاه الجنوب در الوکره دعوت کرده بودند تا میهمانی آن‌ها در فینال امیر کاپ میان تیم‌های السد و الدحیل، تکمیل شود. یکی از این میهمانان رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند بود که از دیدن ورزشگاه الجنوب بسیار هیجان‌زده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گولیت در خصوص این ورزشگاه، هیجان خودش، میزبانی قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲ و شرایطی که برای ایران در جام جهانی پیش‌رو وجود خواهد داشت، صحبت کرد.

 ورزشگاه الجنوب را از نزدیک دیدید. چه نظری دارید؟

واقعاً ورزشگاه بسیار زیبا بود. فکر می‌کنم به لحاظ طراحی این ورزشگاه، قطری‌ها کاری هیجان انگیزه را به نمایش گذاشته‌اند. این یک استادیوم واقعی فوتبال است که در زمین حس واقعی یک فوتبال را درک می‌کنید.

 شاخصه اصلی این ورزشگاه از نظر شما چه بود و چه چیزی بیشتر از همه شما را هیجان‌زده کرده است؟

برای من زمین ورزشگاه، زیباترین بخش آن است. زمین ورزشگاه الجنوب بسیار زیباست. شما می‌دانید همه مردم چشم‌های خود را به زمین خیره خواهند کرد. همیشه مهم این است که یک تیم در زمین بتواند شرایط خوبی داشته باشد. اگر زمین مناسب باشد، همه چیز خوب است و در این ورزشگاه هم زمین فوق‌العاده‌ای وجود دارد.

 پس می‌توانید بگویید این ورزشگاه را دوست داشتید؟

بله، قطعاً؛ طراحی آن واقعاً فوق‌العاده و زیبا بود. من دوست داشتم.

ورزشگاه را دیدید، هوس نکردید که به زمین مسابقه برگردید و خودتان فوتبال بازی کنید؟

بله، البته هیجان انگیز است؛ فقط اینکه دیگر نمی‌توانم بازی کنم و شما این را می‌دانید.

به بحث برگردیم. به نظر شما میزبانی قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲ چگونه خواهد بود؟

بسیار هیجان انگیز و خارق العاده خواهد بود. از ابتدای شروع کار، به خیلی‌های دیگر این را گفته‌ام. چون زمانی که برای میزبانی مشترک هلند - بلژیک (گرفتن میزبانی جام جهانی ۲۰۱۸) جزیی از تیم گرفتن میزبانی بودم و برای این کار تلاش می‌کردیم، سفر‌های زیادی را با قطری‌ها انجام دادم. آن‌ها امتیازات ویژه‌ای دارند و اکنون هم در حال کار کردن هستند و می‌دانم که چه اتفاقات هیجان انگیزی رخ می‌دهد. فکر می‌کنم جام جهانی قطر یکی از بهترین جام‌های جهانی خواهد شد، چرا که در یک روز و یک جا، چند بازی برگزار می‌شود و این اتفاق در هیچ‌کدام از جام‌های جهانی به دلیل بُعد مسافت رخ نداده است.

این جام جهانی می‌تواند برای ایران هم که همسایه قطر است، جام جهانی خوبی باشد؟

قطعاً همینطور است و اگر ایران برای جام جهانی انتخاب شود، می‌تواند جام جهانی خوبی داشته باشد. این فرصت خوبی برای ایران است، اما اول باید برای این جام جهانی انتخاب شود.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

گفتگویی جذاب و خواندنی با رود گولیت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۰۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم/ بازی سختی را بردی

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین حسینی پس از بازگشت کاروان تیم ملی ایران از ترکمنستان و کسب پیروزی یک بر صفر مقابل این تیم در دیدار برگشت مرحله دوم انتخابی جام جهانی گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود. موفق شدیم بازی سختی را با پیروزی پشت سربگذاریم. این بازی روی چمن فوق العاده سخت برگزار شد. تیم دیدار نسبت به بازی‌های قبل سخت و متفاوت بود.

گلر تیم ملی در واکنش به ثبت ششمین کلین شیت‌اش در تیم ملی گفت: امسال خیلی تلاش کردم در باشگاه موفق باشم ولی برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم، از امیر قلعه نویی تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیار من گذاشتند.

حسینی در ادامه در مورد شانس صعود ایران به مرحله حذفی جهانی توضیح داد: ما در جام ملت‌ها بازی‌های خوبی داشتیم، بعضی انتقادات وجود دارد که به نظرم درست نیست. هنوز هم می‌گویم حقمان نبود که بازی قطر آنطور بازی را واگذار کنیم. کمترین حقمان قهرمانی بود و تیم خیلی خوبی داشتیم و همه چیز خیلی خوب بود اما روی یک بدشانسی بازی قطر را واگذار کردیم. امیدوارم برای جام جهانی از همین الان امکانات فراهم باشد تا تیم ملی موفق شود.

سنگربان تیم ملی در پایان در مورد حضور بازیکنان جوان مانند آرشا شکوری در تیم ملی گفت: جوانگرایی در تیم ملی ساده نیست که شما همه بازیکنان را تغییر دهید. بازی در تیم ملی و باشگاهی متفاوت است. خیلی از بازیکنان باتجربه که در باشگاه عملکرد خوبی دارند، در تیم ملی نمی‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. قلعه‌نویی هم فکر کنم اولین‌بار بود این همه جوان دعوت کردند و امیدوارم همه آنها مثمرثمر باشند.

کد خبر 6063690

دیگر خبرها

  • فلاحت‌زاده: در بازی با ترکمنستان، چمن مصنوعی سبب افت عملکرد ایران شد
  • حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم/ بازی سختی را بردی
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی ایران و ترکمنستان بود
  • انگلیس ۲- بلژیک ۲: بیلینگام و نجات در دقیقه ۹۵ + لحظات حساس بازی
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی بود
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود؛ امیدوارم فیفا به این موضوع ورود کند
  • زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت
  • شکایت دوباره قلعه‌نویی از چمن مصنوعی عشق‌آباد
  • قلعه نویی: از فیفا و AFC برای اجازه برگزاری بازی در این زمین تعجب می‌کنم/ باز هم از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • تصویری عجیب از وضعیت چمن مصنوعی ورزشگاه ترکمنستان | اعتراض قلعه نویی بی دلیل نبود