Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@05:18:49 GMT

کشف محموله ۵۰ کیلوگرمی شیشه در هواپیمای بم ـ تهران

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۰۲۱۹

به گزارش ایکنا از کرمان، ‌به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، محمد ضیاءالدینی دادستان بم روز گذشته، 31 اردیبهشت‌ماه گفت: پس از انجام چندین ماه کار منسجم اطلاعاتی از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) در ادار‌ه‌کل اطلاعات استان کرمان، مشخص شد یک گروه از سوداگران مواد مخدر به صورت سازمان یافته و باندی قصد حمل و جابه‌جایی موادمخدر از نوع شیشه به صورت عمده از فرودگاه بم و از طریق هوائی به پایتخت را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تحقیقات اولیه از متهمان بیانگر این مطلب است که این محموله مواد مخدر شیشه که از نوع بسیار مرغوب است در لابراتوارها و آزمایشگاه‌های پیشرفته در کشور افغانستان تولید و قاچاقچیان از طریق مرزهای شرقی کشور وارد استان کرمان کرده‌اند.
دادستان بم بیان کرد: ماموران اداره اطلاعات شهرستان بم با اشراف اطلاعاتی کامل برای مدت طولانی باند فوق را تحت تعقیب و مراقبت قرار داده بودند تا اینکه با حصول اطمینان از حمل مواد و انتقال آنها به فرودگاه برای ارسال به پایتخت، افسران اطلاعاتی وارد عمل شدند.
ضیاءالدینی تصریح کرد: طی عملیاتی دقیق و حساب شده پس از بارگیری مواد مخدر در هواپیما که در کارتن‌های خرما جاسازی شده بودند نسبت به کشف و ضبط مواد اقدام و هفت نفر از مرتکبین و سوداگران در محل دستگیر و طی تحقیقات به عمل آمده از آنها سایر ایادی و شرکای جرم نیز شناسایی و یک نفر که واسطه مرتکبان در ارسال و انتقال مواد بوده در شهرستان کرمان شناسایی و دستگیر شدند.
وی تأکید کرد: سایر اشخاص مرتبط نیز تحت تعقیب قرار گرفته و اقدامات تعقیبی جهت شناسایی و دستگیری آنها در دست اقدام است و محموله کشف شده قریب به میزان 50 کیلوگرم ماده مخدر از نوع شیشه است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی دادستان بم مواد مخدر کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعدام سوداگر مرگ در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز اردبیل و به نقل از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، فردی که به جرم مشارکت در حمل مواد مخدر از نوع هروئین به اعدام محکوم شده بود، پس از سیر مراحل قانونی پرونده مربوطه و تجویز اجرای حکم از سوی قوه قضاییه، به دار مجازات آویخته شد.
همچنین طبق اعلام دادستان مرکز استان، پیرو اجرای احکام اعدام سال گذشته در ارتباط با سوداگران مرگ، ظرف روزهای آتی نیز چندین حکم اعدام مرتبط با جرایم مواد مخدر در اردبیل، اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جاسازی محموله گران‌قیمت مواد مخدر داخل قطعات پنیر
  • خودروی حامل بار شیشه در سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • خودرو حامل بار شیشه توسط مرزداران شمال سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • اعدام سوداگر مرگ در اردبیل
  • سوداگر مرگ در اردبیل اعدام شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم موادمخدر در بزرگراه آزادگان
  • جنجال جدید «دورچی» خواننده رپ ؛ اغفال افراد و استعمال مواد مخدر شیشه
  • محموله ۱۷۰ کیلوگرمی مواد مخدراز نوع تریاک بدست پلیس افتاد
  • کشف محموله شیشه در ماهشهر
  • بازداشت ۲ قاچاقچی موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران