Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@00:15:37 GMT

سردار کوثری: «کاسبان ترس» باید شناسایی شوند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۰۴۱۹

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه گفت: با وجود اینکه خود آمریکایی‌ها بارها و بارها در نهان و آشکار گفته‌اند که درگیری نظامی با ایران به مصلحت آمریکا نیست اما کاسبان ترس دائما برای حمله نظامی آمریکا به ایران زمان تعیین می‌کنند و آن شرایط را تصویرسازی می‌کنند.

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، سردار «اسماعیل کوثری» اظهار کرد: افرادی که طی روزهای گذشته دائما بر طبل این موضوع کوبیدند که آمریکا به ایران حمله نظامی خواهد کرد «کاسبان ترس» هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «کاسبان ترس» یا آن مزدورانی هستند که قصد بزرگ کردن دشمن دارند یا آن فرصت‌طلبانی هستند که می‌خواهند با ترساندن مردم فضایی را ایجاد کنند که از طریق آن فضا منفعت اقتصادی کسب کنند.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها می‌گویند جنگ نمی‌کنیم اما کاسبان ترس می‌گویند جنگ می‌شود، عنوان کرد: با وجود اینکه خود آمریکایی‌ها بارها و بارها در نهان و آشکار گفته‌اند که درگیری نظامی با ایران به مصلحت آمریکا نیست اما کاسبان ترس دائما برای حمله نظامی آمریکا به ایران زمان تعیین می‌کنند و آن شرایط را تصویرسازی می‌کنند.

سردار کوثری همچنین خاطرنشان کرد: «کاسبان ترس» باید شناسایی شوند و پاسخگوی این عملیات روانی که راه می‌اندازند باشند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سردار کوثری قرارگاه ثارالله آمریکا درگیری نظامی کاسبان ترس هادی رضوی مهلا مومن زاده جواد نکونام مسعود شجاعی حسین هدایتی فرودگاه نجران احمد عراقچی خودروهای هیبریدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تاخیر حمله اسرائیل به ایران چیست؟ پاسخ کارشناس صهیونیست

تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 32 برخی منابع غربی و صهیونیست می‌گویند رژیم صهیونیستی پس از تعطیلات عید پسح که یکی از مهم‌ترین اعیاد یهودی است، به ایران حمله می‌کند اما چرا؟ این موضوع ظاهراً به واسطه دو مسئله داخلی و بین المللی است. مناهیم مرهاوی پژوهشگر انستیتو ترومن دانشکده اورشلیم می‌گوید علت این تاخیر این است که حمله به ایران یعنی باید حداقل برای چندین ماه‌ در پناهگاه‌ زندگی کنیم! این کارشناس صهیونیست تاکید می‌کند اسرائیل نمی‌تواند به تنهایی به ایران حمله کند و به تفاوت حمله اسرائیل به ایران با حمله به عراق پرداخته و تاکید کرده اسرائیل برای چنین حمله‌ای نیاز به همکاری نظامی و اطلاعاتی و چتر نظامی آمریکا دارد. عدم همراهی آمریکا که با فشار این روزهای اسرائیل از طریق لابیست‌هایش در واشینگتن پیگیری می‌شود، عامل دیگری است که مانع از اقدام نظامی اسرائیل علیه خاک ایران است. تحلیل این کارشناس صهیونیست را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • ادعای مخالفت بایدن با عملیات نظامی صهیونیست‌ها در رفح
  • اسرائیل به دنبال جاسوسی بود؟ /واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به شناسایی ریزپرنده ها در آسمان اصفهان
  • کوثری، نماینده تهران: فکر می‌کنم صهیونیست ها اقدامات محدودی انجام دهند/ توصیه می‌کنیم از جنایت‌‌ دست بردارند، و الّا مرگشان زودرس خواهد شد/ اردن باید بداند حمایت از اسرائیل به ضررش خواهد بود
  • عامل تاخیر حمله اسرائیل به ایران چیست؟ پاسخ کارشناس صهیونیست
  • پیامدهای تقابل نظامی اسرائیل و ایران
  • سردار حق‌طلب: مراکز هسته‌ای دشمن را شناسایی کردیم/ دست‌مان روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند است
  • فرمانده انتظامی کشور: ۵۰ کلاهبردار کنکوری برای فروش سوالات درخواست سکه تمام عیار کردند
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • کدام فرماندهان بلندپایه سپاه و ارتش در اولین رژه نظامی بعد از حمله به اسرائیل حضور داشتند؟ +تصاویر
  • هرگونه حمله نظامی به ایران این ۳ جبهه را شله ور می کند!